طرح «عصر ورزش» به عنوان پاتوق مثبت محله‌های شهر اجرا می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در هر محله یکی از مدارس استاندارد را در اختیار شهروندان همان محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد تا از این مراکز به عنوان پاتوق مثبت یاد شود.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح عصر ورزش اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در حوزه ایجاد شور، نشاط و سلامتی در جامعه وجود داشت کمبود فضاهای تفریحی، رفاهی برای شهروندان بود، در صدد این بودیم سرانه ورزشی شهر را افزایش دهیم، متأسفانه در گذشته این سرانه به شدت پایین و کمتر از یک‌سوم استاندارد قرار داشت، ماه‌های گذشته طرح عصر ورزش مطرح و ایجاد شد که با حمایت اداره کل آموزش و پرورش و ایجاد تفاهم‌نامه‌ای در معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طرح مذکور به امضا رسید.

وی افزود: به موجب این تفاهم‌نامه در هر محله یکی از مدارس استاندارد را در اختیار شهروندان همان محله به ویژه نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد که عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و روزهای زوج و فرد به ترتیب برای آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و این مراکز با عنوان «پاتوق مثبت» نامیده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح قصد نداریم تنها فعالیت ورزشی مورد توجه باشد، بلکه فعالیت‌های تفریحی هم مورد تاکید است و برای شکل‌گیری پنج بازی همکارانمان در معاونت فرهنگی و تفریحی برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به زمان اجرای این طرح افزود: طرح عصر ورزش تا پایان تابستان برگزار خواهد شد تا بتوانیم با قدم‌های برداشته شده نقاط ضعف و قوت را بسنجیم و در صورت نیاز آن را توسعه دهیم، در واقع با بررسی‌های کارشناسی در دیگر اوقات سال نیز طرح فوق برگزار شود.

کد خبر 682766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.