مسئولان با تاسی از منش فرماندهان دفاع مقدس در رفع مشکلات پیش‌قدم شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه اربعین حسینی یک حرکت فرهنگی است، گفت: مسئولان با تاسی از منش شهید رجایی و فرماندهان دفاع مقدس، در رفع مشکلات پیش‌قدم شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در یادواره شهدای ۲۲ شهید کارمند شهرستان گلپایگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان تنها با برگزاری یادواره کامل نمی‌شود، باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهیدان به جامعه پرداخته شود.

وی افزود: رژیم بعث عراق با همکاری و کمک دشمنان انقلاب با هدف تصرف سه‌روزه ایران به میهن اسلامی ما حمله کرد، اما رزمندگان با اطاعت از امام عازم جبهه‌ها شدند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن بماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است خروجی یادواره شهدا همراه با انتشار فیلم و نوشتن زندگینامه شهدا در قالب کتاب و موشن‌گرافی جوان‌پسند باشد.

جان‌نثاری با تاکید بر اینکه فرهنگ، اقتصاد و سیاست باید بر مبنای راه شهیدان پایه‌گذاری شود، تصریح کرد: شهید رجایی به واسطه اجرای پروژه‌ها شناخته نشده است، بلکه به دلیل اعتقاد راسخ به خدا، مطیع امر ولایت فقیه بودن و وابسته نبودن به پست، مقام و رعایت مر قانون بوده که یاد و خاطره‌اش زنده مانده است.

وی با تاکید بر اینکه راه شهیدان و منطق و منش شهیدان معرفی شود، گفت: مسئولان با تاسی از منش شهید رجایی و فرماندهان شهید، در رفع مشکلات پیش‌قدم شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه اربعین حسینی امروز به یک حرکت فرهنگی تبدیل شده و این مهم یکی از نشانه‌ها و زمینه‌های ظهور امام زمان (عج) است، افزود: به‌رغم تلاش دشمنان برای برگزار نشدن مراسم اربعین حسینی، این مراسم هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

کد خبر 682759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.