پیام نیازمند چهره ویژه هفته / خطری که از بیخ گوش عکاسان نقش‌جهان گذشت!

هفته سوم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که سه تیم با نتایج خوبی که به دست آوردند بیشترین سهمیه را در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملوان و شمس آذر به لطف پیروزی‌های پرگلی که در هفته سوم به دست آوردند، هر کدام دو نماینده در تیم منتخب هفته دارند اما برنده بازی بزرگ و شش‌امتیازی هفته یعنی سپاهان، با سه نماینده بیشترین سهم را در تیم منتخب از آن خود کرده است. در هفته‌ای که سرخابی‌ها برابر تیم‌های اصفهانی پرفروغ نبودند، گل‌گهر با پیروزی در قائم‌شهر در جدول بالاتر از آنها قرار گرفت تا کم‌کم رقابت در بالای جدول بین چهار تیم مدعی داغ شود.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است: 

مس رفسنجان صفر - شمس آذر سه

هوادار یک - آلومینیوم دو

ملوان چهار - فولاد صفر

سپاهان یک - استقلال صفر

صنعت نفت یک - پیکان یک

پرسپولیس یک - ذوب‌آهن یک

نساجی صفر - گل‌گهر یک

همچنین دیدار استقلال خوزستان و تراکتور روز شنبه، یازدهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: مس رفسنجان ۰ - شمس آذر ۳

اولین دیدار هفته سوم لیگ برتر دیدار جذاب و جالبی از آب در آمد. شمس آذر که پیش‌بینی نمی‌شد پس از کسر شش امتیاز حالاحالاها به خود بیاید، در رفسنجان برابر تیم پرمهره مس پیروزی غیرمنتظره‌ای رقم زد و موفق شد با سه گل میزبان خود را شکست دهد. این اولین پیروزی شمس آذر پس از صعودش به لیگ برتر به حساب می‌آمد، بردی که پس از لغو کسر سه امتیاز توسط استیناف شیرین‌تر هم شد و شمس آذر جهش قابل توجهی از قعر جدول تجربه کرد.

تیم هفته: سپاهان

حساس‌ترین بازی هفته در حالی بین سپاهان و استقلال برگزار می‌شد که این دیدار تأثیر زیادی در بالای جدول داشت. این جدال سخت و نزدیک برای هر دو تیم را، در نهایت سپاهان به لطف پنالتی ثانیه‌های پایانی نیمه نخست به نفع خود به پایان رساند تا نشان دهد امسال دیگر عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.

پیام نیازمند چهره ویژه هفته/ خطری که از بیخ گوش عکاسان نقش جهان گذشت!

سرمربی هفته: سعید دقیقی (شمس آذر)

سرمربی شمس آذر که تیمش را به اولین برد تاریخ باشگاه در لیگ برتر رساند نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن در فصل جاری دارد. شمس آذر در دو هفته ابتدایی نیز نمایش خوبی از خود نشان داده بود، اما برابر مس رفسنجان بالاخره اولین برد این تیم به شکلی غیرمنتظره رقم خورد.

دروازه‌بان هفته: پیام نیازمند (سپاهان)

حضور پیام نیازمند برابر استقلال و درخشش او در این بازی شاید خاص‌ترین اتفاقی بود که برای یک بازی در طول تاریخ لیگ برتر رقم می‌خورد. پیام که ابتدای هفته گذشته پدرش را از دست داده بود با آن شرایط روحی نامساعد برای بازی با استقلال اعلام آمادگی کرد و تنها با یک جلسه تمرین خود را آماده بازی کرد. نیازمند که با حضور برابر استقلال بین دروازه‌بانان سپاهان در تاریخ لیگ برتر از حیث تعداد بازی رکورددار شد، بهترین بازیکن تیمش در جریان پیروزی مهم سپاهان برابر استقلال شد تا شبی فراموش‌نشدنی برای هواداران سپاهان و پیام نیازمند رقم خورده باشد.

خط دفاعی: محمد دانشگر (سپاهان)، میلاد فخرالدینی (آلومینیوم)، حسین گودرزی (شمس آذر)

خط دفاع سه‌نفره تیم منتخب هفته به رهبری محمد دانشگر تشکیل می‌شود، بازیکنی که بهترین مهره دفاعی سپاهان در جریان پیروزی این تیم برابر استقلال بود، دانشگر که در چند حتی اشتباهات زوج خود در قلب دفاع سپاهان را هم پوشش می‌داد، بعد از نیازمند بهترین بازیکن تیمش برابر استقلال بود. میلاد فخرالدینی که حالا یکی از بازیکنان باتجربه لیگ به‌شمار می‌رود نیز دیگر مدافع برتر هفته بود، او در جریان پیروزی تیمش برابر هوادار پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد و پاس گل دوم و پیروزی بخش تیمش را نیز ارسال کرد. حسین گودرزی، مدافع راست شمس آذر نیز با سهیم بودن در کلین‌شیت این تیم و ارسال یک پاس گل دیگر مهره دفاعی شاخص هفته بود.

پیام نیازمند چهره ویژه هفته/ خطری که از بیخ گوش عکاسان نقش جهان گذشت!

خط میانی: مهرداد رضایی (ذوب آهن)، وحید امیری (پرسپولیس)، رضا اسدی (سپاهان)، حسین صادقی (ملوان)

مهرداد رضایی، هافبک دفاعی ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان این تیم در تهران برابر پرسپولیس بود. رضایی که نظم خوبی به خط هافبک ذوب‌آهن بخشیده بود نقش بسزایی در عملکرد دفاعی خوب ذوب آهن برابر پرسپولیس داشت. در سوی دیگر اما وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس برابر ذوب آهن بود، امیری که بارها از سمت چپ روی دروازه ذوب آهن خطرساز شده بود بالاخره با یکی از ارسال‌هایش زهر خود را به تیم میهمان ریخت. در بازی بزرگ هفته اما این رضا اسدی بود که با گل خود سرنوشت بازی را تعیین کرد و تا سومین گلزنی متوالی‌اش برای سپاهان سومین پیروزی متوالی را رقم بزند. حسین صادقی، وینگ بک ملوان نیز هرچند گل و پاس گل نداشت، اما در حضور ۸۴ دقیقه‌ای خود برابر فولاد بسیار تأثیرگذار بازی کرد و هم در دفاع عملکرد خوبی داشت و اجازه هجوم از سمت خودش به فولادی‌ها نداد و هم در حمله و اذیت کردن مدافعان فولاد تأثیرگذار ظاهر شد.

خط حمله: عیسی مرادی (شمس آذر)، مسعود زائر کاظمین (ملوان)، مهدی ممی‌زاده (گل‌گهر)

عیسی مرادی و مسعود زائر کاظمین که هر دو سابقه حضور در سپاهان را دارند در این هفته در تعداد گل زده هم مشترک بودند و با دو گلی که به ترتیب وارد دروازه مس رفسنجان و فولاد کردند، سزاوارانه وارد تیم منتخب هفته شدند. در قائم‌شهر نیز گل سه‌امتیازی مهدی ممی‌زاده پیروزی خوب گل‌گهر را رقم زد تا نام مهاجم فصل قبل صنعت نفت در کنار دو مهاجم دو گله این هفته قرار بگیرد.

گل هفته: امین قاسمی‌نژاد (هوادار)

در هفته‌ای که گل‌های زیبا و خاصی به ثمر نرسید شاید گل امین قاسمی‌نژاد را بتوان به عنوان گل برتر هفته انتخاب کرد، گلی که روی یک ارسال و پاس با ضربه سری زیبا به ثمر رسید. این گل را در ادامه می‌بینید:

سوژه هفته: خطری که از بیخ گوش عکاسان نقش‌جهان گذشت

عجیب‌ترین اتفاق هفته نارنجک دست‌سازی بود که این بار نه از سوی هواداران سپاهان، بلکه از سوی هواداران تیم مهمان در نقش جهان پرتاب و در نزدیکی عکاسان کنار زمین منفجر شد. اتفاقی که باعث مصدومیت یکی از عکاسان و انتقال او به بیمارستان شد. شاید این زنگ خطری برای مسئولان فوتبال کشور باشد تا با فرهنگ‌سازی بهتر و نظارت دقیق‌تر به‌خصوص در ورزشگاه نقش جهان بساط ترقه و نارنجک را جمع کنند.

پیام نیازمند چهره ویژه هفته/ خطری که از بیخ گوش عکاسان نقش جهان گذشت!

کد خبر 682712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.