هدف ما قهرمانی است/ از هواداران تشکر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف ایران قهرمانی است و فردا برای رسیدن به آن وارد زمین خواهیم شد.قسمت اعظم موفقیت تیم ملی در بازی‌ها را مدیون تماشاگران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _جمعه سوم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۱۵، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، مقابل تیم چین، در سالن ۶ هزار نفری ارومیه مملو از عاشقان والیبال صف‌آرایی کرد و در سه ست متوالی به پیروزی رسید تا راهی دیدار فینال شود.

بهروز عطایی پس از پیروزی مقابل تیم چین، اظهار کرد: ما تیم ملی ایران هستیم و به شکلی به تیم چین فشار آوردیم که نتوانند به وضعیت عادی بازی برگردد که خوشبختانه موفق بودیم.

وی با اشاره به تقابل در دیدار فینال فردا مقابل ژاپن، تصریح کرد: از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که تیم‌های ایران و ژاپن فینالیست شوند. هر دو تیم با تنها یک ست باخت به دیدار پایانی رسیدند. تا اینجای مسابقات برنامه‌های خود را به بهترین شکل اجرا و به موفقیت رسیدیم در ادامه نیز به دنبال پیروزی هستیم. ژاپن تیم بسیار با کیفیتی است و در لیگ ملت‌ها نه تنها از ایران بلکه از تیم‌های قدرتمند دنیا همچون برزیل، آرژانتین، ایتالیا و فرانسه بالاتر ایستاد و سوم شد. سومی ژاپن نشان از سرمایه‌گذاری موفق این کشور و نشان از تیم باکیفیت آنها دارد.

عطایی با اشاره به تلاش برای قهرمانی، گفت: هدف ایران قهرمانی است و فردا برای رسیدن به آن وارد زمین خواهیم شد تا در خاک کشورمان قهرمانی را به مردم خوب و فهیم ایران تقدیم کنیم.

وی با اشاره به صحبت‌های سرمربی ژاپن درخصوص تماشاگران ایران، بیان کرد: از تماشاگران کشورم و شهر ارومیه تشکر می‌کنم که به خوبی تیم ایران را تشویق و پشتیبانی کردند. قسمت اعظم موفقیت تیم ملی در بازی‌ها را مدیون تماشاگران هستیم. از هواداران می‌خواهیم در فینال این روند را ادامه دهند و ما را حمایت کنند.

کد خبر 682701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.