برترین‌های پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان معرفی شدند

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین پایانی پنحمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان امروز جمعه سوم شهریورماه در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه قریب به ۳۰ تیم در پنج رشته به مدت ۴۸ ساعت به رقابت پرداختند، گفت: برترین‌های استان به رویداد بسیج لبیک گفتند و در این رقابت شرکت کردند.

حسین باقری با اشاره به حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های کوهبنان، سیرجان، کرمان، رابر، ارزوئیه، راور و رفسنجان، اظهار کرد: این رویداد که نشان از استحکام و تقویت جبهه انقلاب دارد، اثبات کرد می‌توان در مدت زمان کوتاه با حضور جوانان و نوجوانان آثاری قابل قبول تولید کرد.

در این مراسم که با حضور معاون استاندار، فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان، مدیر حوزه هنری استان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان برگزار شد، از تیم‌های برتر با اهدای تندیس، لوح و هدیه نقدی تقدیر شد.

بر اساس اعلام هیأت داوران این رویداد، در بخش نرم‌افزار بازی تیم «شهید حسین اسدی» رتبه نخست را به دست آورد اما هیچ‌کدام از تیم‌ها حائز رتبه‌های دوم و سوم شناخته نشدند.

در بخش نرم‌افزار اندروید، تیم «بسیج کارگری شهدای مس سرچشمه رفسنجان» رتبه نخست را به دست آورد و تیم‌های «قهار» و «سوشیاتک» به‌ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش انیمیشن تیم «خاکریزهای سایبری» رتبه اول را به دست آورد و تیم «ققنوس» رتبه دوم را کسب کرد، در این بخش نیز هیأت داوران هیچ‌کدام از تیم‌ها را حائز رتبه سوم ندانست.

در بخش پوستر آقای «مجتبی اسدی» رتبه نخست، آقای «سید مهدی صمدانی» رتبه دوم و آقای «امین زارع‌تقی» رتبه سوم را به دست آوردند.

کد خبر 682694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.