پرسپولیس - النصر بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی

محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در نخستین بازی خانگی لیگ‌قهرمانان آسیا توسط AFC بخشیده نشد تا بازی مقابل یاران رونالدو رسما بدون تماشاگر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود تا محرومیت میزبانی پرسپولیس را تعلیق کنند. ای‌اف‌سی در نامه‌ای رسمی جواب نامه فدراسیون ایران را داد و درخواست تعلیق محرومیت پرسپولیس از بازی بدون تماشاگر رد شد تا رسماً دیدار پرسپولیس - النصر عربستان در هفته اول نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بدون‌تماشاگر شود.

پرسپولیس ایران قهرمان فصل قبل مسابقات در گروه پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همراه با النصر عربستان، الدحیل قطر و استقلال دوشنبه حضور دارد. گفتنی است دلیل محرومیت پرسپولیس از حضور هواداران این تیم در نخستین بازی خانگی فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا به پست صفحه اینستاگرامی رسمی این باشگاه برمی‌گردد که در آن متن مناسبی خطاب به گوآ هند منتشر نشده بود.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از حکم صادره از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند و همین مسئله باعث شد تا محرومیت آن‌ها به فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ منتقل شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در نخستین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان بروند که باتوجه به سرگروهی پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در این مسابقه میزبان هستند.

علاقه‌مند به فوتبال در ایران چشم‌انتظار حضور فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور بودند اما حالا در شرایطی که کریستیانو رونالدو همراه با تیم النصر در راه تهران است، پرسپولیسی‌ها باید بیست‌وهشتم شهریورماه در دیداری بدون تماشاگر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر بروند! البته میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در صورتی انجام خواهد شد که مقدمات ورود (VAR) به فوتبال ایران فراهم شود و در غیر این صورت، سرخ‌پوشان پایتخت باید در کشورهای همسایه از رقبای‌شان میزبانی کنند.

کد خبر 682689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.