سرویس مدارس رودسر به ۸ شرکت افزایش می‌یابد

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر گفت: در حال حاضر ۵ شرکت سرویس مدارس در این شهر دارای مجوز صلاحیت برای فعالیت هستند، سه شرکت نیز در فرایند اداری برای دریافت اساسنامه و دریافت پروانه فعالیت است.

قاسم خدادادی‌دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهر رودسر در حال حاضر پنج شرکت مجاز در زمینه حمل‌ونقل دانش‌آموزان فعال است و این شرکت‌ها تا پایان شهریور فرصت دارند تا رانندگان خود را به سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری معرفی کنند.

وی افزود: سه شرکت حمل‌ونقل دانش‌آموزان نیز در رودسر در فرایند اداری برای دریافت اساسنامه و پروانه فعالیت است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: افزایش حدود ۴۰ درصدی نرخ کرایه پیشنهادی کارگروه ماده ۱۸ برنامه‌ریزی برای سرویس مدارس رودسر در شورای اسلامی شهر مصوب شده و در هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان نیز تأیید شده است.

خدادادی‌دشتکی، داشتن گواهینامه معتبر رانندگی، معاینه فنی، بیمه‌نامه خودرو، کارت واکسن، گواهی سلامت و نداشتن سوءپیشینه را از مهم‌ترین شرایط افراد در طرح ثبت‌نام سرویس مدارس دانست و تصریح کرد: خودرو رانندگان برای بازدید علائم و ایمنی و استعلام اصالت گواهینامه به پلیس راهور هدایت می‌شود و در صورت داشتن مشکلات فنی، پروانه فعالیت حمل‌ونقل مدارس برای آنان صادر نخواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، کلاس آموزشی و یادآوری نکات ایمنی و قوانین رانندگی به رانندگان سرویس مدارس با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی و نحوه استفاده از سرویس مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیران مدارس شهر و روستاهای بخش مرکزی رودسر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر با بیان اینکه با بازگشایی مدارس، گشت مشترک این سازمان و پلیس راهور شهرستان رودسر به صورت روزانه بر فعالیت رانندگان سرویس مدارس نظارت می‌کند، گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود برای بهره‌مندی از سرویس مدارس با شرکت‌های حمل‌ونقل دارای مجوز معتبر قرارداد امضا کنند تا در طول سال تحصیلی با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر، شامل چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد، بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان است و در ۷۰ کیلومتری شهر رشت در مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 682682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.