باشگاه سپاهان از کادرفنی و مدیریتی استقلال شکایت کرد

باشگاه سپاهان به‌دلیل اظهارات نسنجیده و سخنان ناشی از بی‌اطلاعی مربی و مدیر تیم استقلال، از اعضای کادرفنی و مدیریتی این تیم شکایت کرد.

به گزارش ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران عصر روز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در چارچوب هفته سوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رودرروی یکدیگر ایستادند و سپاهان با تک‌گل رضا اسدی به پیروزی رسید.

این دیدار حواشی عجیب‌وغریب زیادی داشت که هنوز ترکش‌های آن ادامه دارد؛ از پرتاب نارنجک توسط هواداران استقلال به پیست تارتان ورزشگاه نقش‌جهان که موجب مجروح‌شدن دو تن از عکاسان اصفهانی شد تا مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان دو تیم ازجمله استقلالی‌ها که باعث محروم‌شدن آنان شد.

به‌دنبال اتفاقات پس از این بازی، باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه زیر، از کادرفنی و مدیریتی استقلال شکایت کرد:

" متأسفانه پس از دیدار سپاهان و استقلال برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال از جمله بهزاد غلام‌پور، کلمات وقیحانه‌ای را درخصوص باشگاه سپاهان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه به‌ویژه پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان، به کار بردند و متأسفانه بدون رعایت حرمت اهالی فوتبال و بی‌توجه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سخن راندند.

به هرحال ممکن است به‌زعم آقایان، برخی در فوتبال کشور از مصونیت انضباطی برخوردار باشند، حال آنکه امیدواریم در عمل، عدالت در این خصوص رعایت گردد.

باتوجه به این موضوع و با عنایت به سیاست باشگاه سپاهان که رعایت احترام تیم‌های رقیب و پیگیری موارد حقوقی از طریق مبادی رسمی است، این باشگاه در خصوص مصاحبه‌های انجام شده از سوی اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال شکایت رسمی خود را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق سازمان لیگ کرده و تا حصول نتیجه، اقدامات حقوقی را دنبال خواهد نمود."

کد خبر 682671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.