ابهام‌زدایی از شبهه‌ها در فضای مجازی کار اصلی جوانان با استعداد و انقلابی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فضای مجازی استان کرمان در محتوای دیجیتال و گردان‌های سایبری و پایگاه‌های فضای مجازی و سایبر محور در کشور حرف برای گفتن دارد که نشان دهنده استعداد و نبوغ جوانان کرمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدعلی نظری _امروز جمعه سوم شهریورماه_ در آئین پایانی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان، خطاب به اعضای تیم‌های حاضر، اظهار کرد: رزمندگان ما و دلاوران عرصه جهاد روزی دفاع سخت داشتند و امروز سربازان جهاد نرم و فرهنگی و فضای مجازی شما هستید.

وی با تشکر از تیم‌هایی که از جای جای استان کرمان در این رویداد حضور دارند، از حمایت و پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تولید محتوای مؤثر بتوانیم جواب دندان شکنی به همه افرادی که قصد به هم ریختن کشور را دارند بدهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به واکنش شبکه‌های بیگانه نسبت به آغاز رویداد از مجاور مزار سردار شهید سلیمانی در کرمان، تصریح کرد: دشمن هرجا حساسیت داشته باشد، برای تحریف می‌رود و می‌خواهد تأثیر را برعکس کند.

سردار نظری خواستار نشر محتواهای تولید شده در فضای مجازی و صداوسیما شد و گفت: فضای مجازی استان در محتوای دیجیتال و گردان‌های سایبری و پایگاه‌های فضای مجازی و سایبر محور در کشور حرف برای گفتن دارد که نشان دهنده استعداد و نبوغ جوانان کرمانی است.

وی با اشاره به تولیدات موضوعی در حوزه‌های شعار سال، جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب، خطاب به تیم‌های حاضر در مراسم اظهار کرد: ابهام زدایی از شبهه‌ها در فضای مجازی کار اصلی شماست و امروز در همین راستا شما تولیدات اساسی انجام می‌دهید که می‌خواهیم ادامه دهید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در بحث دفاعی از دشمن پیشگام هستیم و بازدارندگی ایجاد شده است، خواستار حمایت و همراهی مسئولین برای مقابله با دشمن در جنگ نرم شد و تصریح کرد: دشمن به تسلط بر ادراک جوانان ما امید بسته است و هر کس در این جبهه حق قرار گرفت، به شما فرماندهان می‌بالد؛ امیدوارم این رقابت‌ها باعث شود روز به روز توانمندتر شویم.

یکی از ملزومات اولیه تحقق شعار «هر بسیجی؛ یک رسانه» تولید محتواست

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای است و سردمداران و فرماندهان این جنگ باید مثل لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس بدرخشند، اظهار کرد: اگر شعار «هر بسیجی؛ یک رسانه» را بپذیریم، یعنی هر نفر برای آنکه رسانه باشد، باید در بستر فضای مجازی یک رسانه باشد.

احمد علی رمضانی ادامه داد: یکی از ملزومات اولیه تحقق این شعار، تولید محتواست و اینگونه جلسات مقدمه‌ای است برای آنکه در یک فرصت کوتاه، مانور و رزمایش تولید محتوا را تجربه کنیم و اگر بگوییم حضور مؤثر و تأثیرگذار در فضای مجازی یک تکلیف انسانی، شرعی و قانونی هر بسیجی است، سخن گزافی نگفته‌ایم.

وی با تأکید براینکه در حوزه جنگ نرم و رسانه باید با تمام ظرفیت به میدان بیاییم، اظهار کرد: کارهای تولید شده قابلیت نشر از صداوسیما را دارند و آمادگی داریم کارهای تولید شده را خریداری و در فضای مجازی و صداوسیمای استان و شبکه کرمان و شبکه‌های سراسری منتشر کنیم.

رشد جامعه در گرو تولید محتوا و اطلاعات است

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: در بازدیدی که از تیم‌های تولید محتوا داشتیم، جوانانی پرتوان، پرانرژی و پرپتانسیل را دیدیم که مطمئناً در صورت داشتن هدف مشخص، محتوای مؤثر تولید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های تولیدمحتوا در حوزه‌های حجاب و عفاف و مباحث توسعه‌ای مرتبط با مس به تولید انیمیشن، پوستر و … پرداخته بودند، گفت: از ویدئوها و انیمیشن‌هایی که فعالیت‌های مس را نمایش می‌دهد، حتماً استفاده می‌کنیم.

مدیرمجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: حصول خوشبختی در هر جامعه‌ای ناشی از رشد آن جامعه است و رشد جامعه نیز در گرو به وجود آمدن اطلاعات است؛ اگر تولید محتوا مسیر درستی داشته باشد، ایرانی بالنده خواهیم داشت.

کد خبر 682670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.