دولت عملکرد خود را برای مردم تبیین کند

امام جمعه موقت تیران گفت: دولت عملکرد و فعالیت‌های خود را برای مردم در حوزه‌های مختلف تبیین و تشریح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین کریمی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران با اشاره به بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: دولت‌مردان اقدامات متعددی در بخش‌های مختلف دارند که این فعالیت‌ها را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

وی افزود: تبیین و تشریح اقدامات صورت گرفته موجب امیدواری و کاهش نارضایتی‌ها می‌شود که اگر به موقع و به جا و به دور از سیاه‌نمایی صورت بگیرد مورد قبول واقع می‌شود.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به دو سال فعالیت دولت سیزدهم تصریح کرد: اقداماتی نظیر افزایش درآمد نفتی، بازگشت پول‌های بلوکه‌شده و خدمات عمرانی و اقتصادی این دولت حائز اهمیت است و باید این موضوعات به نظر مردم برسد.

وی ادامه داد: خروج از رکود بخش‌های مختلف صنعتی توسط دولت‌مردان توانسته فرصت‌های اشتغال و درآمدی ایجاد کند اما اخبار بسیاری از این موضوعات به گوش مردم نرسیده است.

حجت‌الاسلام کریمی به دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها نیز اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان با وجود تلاش‌هایی که برای حل این معضل انجام داده‌اند اما باید اراده جمعی برای رشد اقتصادی و گشایش مالی در زندگی افراد جامعه به کار بگیرند.

وی اضافه کرد: کوچک شدن سفره مردم بسیار مورد دغدغه قرار گرفته و تیم اقتصادی دولت با همکاری دیگر قوای کشور برای این موضوع کار کنند.

امام جمعه موقت تیران در ادامه خطبه‌های خود به موضوع فرارسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و مراسم پیاده‌روی این مناسبت نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری در سفر به کربلا و حضور در این مراسم بزرگ هستند که سفری مهم و ارزشمند است.

وی با اشاره به همت مردمی برای مراسم‌های ماه محرم و صفر از جمله اربعین سالار شهیدان عالم اضافه کرد: موکب‌داران و همه زائران اربعین حسینی در امنیت و سلامت کار خواهند بود و از اجر عظیمی هم بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 682640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.