بی‌صداقتی و بی‌عدالتی مسئولان بدترین آسیب به نظام است

امام‌جمعه خوانسار با بیان اینکه بی‌صداقتی و بی‌عدالتی مسئولان بدترین آسیب به نظام است، گفت: اگر مسئولان از راه و مسیر شهدا جدا شوند خطرناک است و عاقبت خوبی برای نظام به دنبال نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امروز_ جمعه سوم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر خوانسار اظهار کرد: متصل شدن به پیامبر (ص) و ائمه اطهار به انسان حیات می‌بخشد زیرا زنده بودن حقیقی انسان وابسته به پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار است.

وی افزود: اگر انسان بخواهد حیات واقعی پیدا کند واجب است که به زیارت قبور مطهر رسول‌الله و امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) برود بنابراین برای اربعین حسینی باید هزینه شود.

امام‌جمعه خوانسار گفت: برخی شبهه ایجاد می‌کنند که نباید برای شرکت مردم در اربعین حسینی هزینه شود و باید صرف امور خیر دیگر شود، این تصورات شبهه‌افکن موجب جدایی انسان از ائمه اطهار (ع) می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: در دو سال ابتدای انقلاب بیشترین ترورها صورت گرفت زیرا دشمنان برای براندازی انقلاب و توقف حرکت امام به دنبال حذف فیزیکی یاران امام بودند.

خواجه‌کریمی با بیان اینکه خون شهدا رگ حیات جامعه اسلامی است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان جمهوری اسلامی هستند زیرا همه زندگی این دو شهید بزرگوار در راه خدمت به مردم صرف شد.

وی افزود: اگر مسئولان از راه و مسیر شهدا جدا شوند خطرناک است و عاقبت خوبی برای نظام به دنبال نخواهد داشت.

امام‌جمعه خوانسار گفت: بی‌صداقتی و بی‌عدالتی مسئولان بدترین آسیب به نظام است و قابل جبران نیست، آنچه که موجب رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم می‌شود رعایت صداقت است.

وی اضافه کرد: تمام دولت‌های جمهوری اسلامی دولت کریمه و صادق هستند، اما با چالش‌هایی مواجه بودند بنابراین باید دولت شهید رجایی الگو قرار گیرد تا نقص‌ها رفع شود.

خواجه‌کریمی تاکید کرد: در نظام حکمرانی ایران اسلامی راه و مسیر شهدا باید الگو قرار گیرد و در زندگی نیز ساری و جاری شود.





کد خبر 682636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.