ضرورت استفاده از ظرفیت و توان نخبگان متعهد در امور کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت استفاده از ظرفیت، توانمندی و کارایی نخبگان مومن، متعهد و انقلابی در امور مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز- جمعه سوم شهریورماه- در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: هزینه برای نیروی انسانی کشور بازگشت سرمایه است بنابراین دولت برای حفظ نخبگان و نیروی انسانی باید تمهیداتی بیندیشد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت فراوانی برای دولتمردان است که کارنامه سال گذشته خود را ارزیابی کنند، افزود: دولتمردان باید اقدامات خود برای سال آینده را پیش‌بینی کنند تا برنامه‌ریزی دقیقی برای سال آینده صورت گیرد.

امام جمعه اراک با اشاره به سهم ایران در عرصه بین‌الملل تاکید کرد: باید مشخص شود، نقشه با عظمت و تاریخی ایران چه میزان از ترانزیت زمینی، هوایی، انرژی، حمل و نقل دریایی و غیره را دارد.

وی با بیان اینکه رقبای مهم بسیاری داریم که هر کدام ساز خود را می‌زنند، افزود: متأسفانه از فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌کنیم؛ مشکل اصلی کشور عدم تراز نظام پرداختی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تولید مازوت در پالایشگاه شازند را ۹ درصد اعلام کرد و افزود: این رقم در پالایشگاه‌های دیگر ۳۲ درصد است و این مهم به دلیل توسعه فاز دوم پالایشگاه شازند است که نشان از راندمان بالای این پالایشگاه دارد.

وی با اشاره به واگذاری آذرآب، هپکو و آونگان، اظهار کرد: واگذاری این شرکت‌ها که امروز از دغدغه‌های مسئولان است و میلیاردها تومان امکانات و ماشین‌آلات هم دارند، نمره قابل قبولی را کسب نکرده است، به همین دلیل باید در واگذاری‌ها دقت بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 682606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.