بخش‌های تولیدی در پایداری تامین برق مشارکت کنند

وزیر اقتصاد گفت: بخش‌های تولیدی باید در پایداری تامین برق مشارکت و همراهی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان خاندوزی امروز_ جمعه سوم شهریورماه_ در آئین افتتاح ۱۱۲ طرح برق‌رسانی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: وزیر نیرو بر پایداری تأمین برق با اولویت برای تولید، نظام قیمت‌گذاری، نظام قراردادهای منعقدی با بخش‌های نیروگاهی و چاره‌اندیشی برای حجم بالای این حوزه که ارقام آن قابل توجه است، تاکید دارد.

وی افزود: در صورتی که در مدیریت تلفات و مصرف اقدامات جدی صورت گیرد با همین میزان عرضه و تولید می‌توان بیشترین بهره‌وری را داشت و سهم پایدار در کشور افزایش می‌یابد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه زیرساخت‌های کشور باید با سرعت در مسیر تولید ایجاد و به کار گرفته شود، گفت: طرح‌های برق‌رسانی، اقدامات امید بخش دولت است که به عنوان زیرساخت برای پیشرفت، توسعه و تعالی کشور است.

وی با بیان اینکه تأمین پایدار برق از اهمیت ویژه برخوردار است تصریح کرد: این بخش بیش از همه در خدمت تولید است و متأسفانه در سال‌های گذشته بیشتر به سمت مصرف بود.

مخلص‌الائمه استاندار مرکزی هم از شرکت توزیع برق در افتتاح طرح‌های دولت و به ویژه برق‌رسانی به ابرطرح بیمارستان ولیعصر (عج) اراک قدردانی کرد و گفت: ظرف ۴۸ ساعت یکی از کم‌نظیرترین عملیات‌ها با ۲۵ دستگاه برای ۹ کیلومتر کابل‌گذاری برق بیمارستان انجام شد.

در این آئین ۱۱۲ طرح برق رسانی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد خبر 682605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.