مروری بر مراحل تولید انیمیشن‌های کوتاه ایرانی در نمایشگاه «از ایده تا فیلم»

مدیر دفتر تخصصی سینمای شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه «از ایده تا فیلم» از دوم تا نهم شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری شماره یک و دو کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

سعید محمدی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان وظیفه تسهیلگری و انجام امور سینمایی که مربوط به هنرمندان فعال حوزه سینما می‌شود را تحت نظارت شهرداری اصفهان برعهده دارد.

وی افزود: به همت دفتر تخصصی سینمای شهرداری اصفهان و با همکاری انجمن آسیفای ایران و انجمن آسیفای اصفهان که انجمن انیمیشن‌سازان ایران و اصفهان محسوب می‌شوند، نمایشگاه «از ایده تا فیلم» از دوم شهریورماه برگزار شد.

مدیر دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه دفتر تخصصی از سال ۱۳۹۵ در بخش‌های مختلفی از جمله فیلم‌نامه، آموزشی آغاز به کار کرده است، به‌طور مشخص در این دوره قرار است در راستای بحث فیلم‌سازی مستند و انیمیشن اقداماتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «از ایده تا فیلم» از دوم تا نهم شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری شماره یک و دو کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

محمدی‌پناه ادامه داد: در این نمایشگاه، بر مراحل تولید آثار انیمیشن‌های کوتاه ایرانی که در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تهران نیز اکران شده‌اند، مرور خواهد شد.

مروری بر مراحل تولید آثار انیمیشن‌های کوتاه ایرانی در نمایشگاه «از ایده تا فیلم»

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه ۳۰ تا ۴۰ اثر ارائه خواهد شد، گفت: این آثار از مرحله اتودهای اولیه تا اجرای اصلی «انیمیشن» به نمایش گذاشته شده آمد، این در حالی است که مخاطب اصلی این نمایشگاه و آثار، انیمیشن‌سازان و دانشجویان رشته هنر هستند، اگرچه برای عموم شهروندان نیز، دیدن آثار ارائه شده، جالب خواهد بود.
مدیر دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان هستیم، این نمایشگاه می‌تواند پیش‌درآمدی برای آن محسوب شود.

کد خبر 682581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.