افتتاح ۱۱ پروژه شهرداری با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال

شهردار گرگان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۱ پروژه عمرانی و اجتماعی شهرداری گرگان با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی ۱۱ پروژه عمرانی و اجتماعی شهرداری گرگان با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بازسازی و مرمت تپه تاریخی قلعه خندان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، گفت: با بهره‌برداری از تپه تاریخی قلعه خندان که در حالت توریستی فرهنگی مرمت و بازسازی شد زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم می‌شود.

شهردار گرگان تصریح کرد: در راستای ترویج اعتمادبخشی، گسترش امیدآفرینی، افزایش رضایت‌مندی و تحقق عدالت عمرانی در محلات به ویژه محلات کم‌برخوردار ۲۰ پروژه در دست اجرا است.

سیدالنگی گفت: اجرای طرح شنبه‌های جهادی، افتتاح ۴۵ پروژه تا آغاز چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تأسیس قرارگاه جهادی و انجام اقدامات عمرانی در ۲۱ محله کم‌برخوردار شهر گرگان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال از عملکرد شهرداری گرگان است.

وی از احداث پروژه «ایست کار» (ساختمان کارگران ساختمانی و سرگذر) با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: خریداری و انتقال سورتمه ریلی شهربازی از چین به گرگان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

شهردار گرگان گفت: آغاز ساخت نخستین مرکز رفاهی و خدماتی دختران و بهسازی پارک بانوان با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، اجرای بیش از هشت کیلومتر پروژه هدایت آب‌های سطحی با اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

سیدالنگی از افتتاح زمین ورزشی روباز در کوی انجیراب و کوی اوزینه خبر داد و گفت: طرح نهضت آسفالت در حدود ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر شهری اجرا شد.

وی گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم و پلمب کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز، تفاهم نامه با بانک شهر با هدف ارائه تسهیلات جهت رونق صنعت ساختمان، جمع‌آوری خط لوله نفت در منطقه شمال شهر گرگان پس از ۱۵ سال انتظار شهروندان از دیگر اقدامات شهرداری گرگان است.

شهردار گرگان از خریداری ۶۱ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال خبر داد و افزود: احداث پروژه زیرگذر انجیراب - افسران در کمتر از شش‌ماه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

سیدالنگی با اشاره به تسریع و تلاش مؤثر در راستای احداث پروژه‌های شهربازی مدرن و بازار موزه هفت شهر، گفت: تبدیل وضعیت بیش از ۸۰ درصد نیروهای شرکتی و ۱۰۰ درصد نیروهای ایثارگر از دیگر اقدامات شهرداری گرگان است.

وی با بیان اینکه توسعه پارک‌ها و فضای سبز شهری به متراژ بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع انجام شد، اضافه کرد: امسال نخستین فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی در کوی فردوسی افتتاح شد.

کد خبر 682561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.