عاملان ۳۴ فقره سرقت سیم برق دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و اعتراف متهمان به ۳۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان شاهین‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه رد پای دو سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنها را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان طی هماهنگی با مرجع قضائی هر دو نفر را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی کابل مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، در تحقیقات انجام شده به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 682499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.