۳۱ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری رودسر در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

شهردار رودسر گفت: ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری رودسر با اعتباری حدود ۱۸۰ میلیارد ریال به صورت همزمان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سطح شهر به مساحت ۳۳ هزار متر مربع، مجتمع ورزش‌های ساحلی شامل زمین‌های بسکتبال و والیبال، تسطیح کوچه‌ها و معابر و روشنایی معابر سطح شهر است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: همزمان با بهره برداری از این طرح‌ها، اجرای ۱۲ طرح شهرداری رودسر شامل تجهیز، توسعه و کلنگ زنی به مناسبت هفته دولت آغاز خواهد شد.

صفایی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل احیا و بازآفرینی کوچه فجر، بازسازی و بهسازی پارک مسافر، آسفالت معابر شهری به مساحت پنج هزار متر مربع، لوله گذاری جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه گسکرمحله و احمدآباد، آبیاری میکانیزه فضای سبز، رفیوژ میانی خیابان شهدا به طول دو هزار و ۸۰۰ متر، تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری، تجهیز سازمان آتش نشانی به بالابر ۲۲ متری، فاز دوم پروژه روشنایی ساحل شهر رودسر حدفاصل میدان شهدای جنیدی تا رامدشت و بازآفرینی پل‌های سطح شهر است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۵۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و استانی شهرداری رودسر سرمایه گذاری خواهد شد و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار رودسر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره در تلاش است تا با اجرای طرح عمرانی و خدمات رفاه و آسایش را برای شهروندان و گردشگران فراهم کند.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 682497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.