مبنای توزیع اعتبارات در هرمزگان افزایش سرمایه اجتماعی است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه برای رفع عوامل نارضایتی در استان پروژه‌هایی تعریف شده است، گفت: مبنای توزیع اعتبارات در استان افزایش سرمایه اجتماعی نظام است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، همزمان با اولین روز از هفته دولت، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان به همراه دیگر فرماندهان فراجا در استان با حضور در استانداری هرمزگان با نماینده عالی دولت دیدار و هفته دولت را به او تبریک گفتند.

مهدی دوستی در این دیدار ضمن تشکر از قدرشناسی فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: فراجا و پلیس در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ و به موقع در صحنه دارد و جزو معدود جاهایی است که باب شهادت همچنان به رویش باز است.

وی افزود: استان در حوزه‌ی تخلفات از تنوع بالایی برخوردار است و طیف گسترده‌ای از تخلفات را در استان شاهد هستیم که کار مجموعه فراجا در استان را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس شورای تأمین استان هرمزگان، تاکیدکرد: علاقه‌مند هستیم که کار بزرگی برای تجهیز نیروی انتظامی در هرمزگان داشته‌باشیم چرا که برآیند اقدامات مثبت، افزایش سرمایه اجتماعی نظام خواهد بود.

استاندار هرمزگان، تصریح‌کرد: بسته‌ای را در راستای موارد نارضایتی و اقداماتی که می‌توانیم انجام دهیم تا این عوامل از بین روند آماده کرده و بر اساس آن پروژه‌هایی را تعریف کرده‌ایم و مبنای توزیع اعتبارات را بر روی افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام منعطف کرده‌ایم.

در ادامه سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان با اهدای یک تابلو مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید سلیمانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان در جهت توسعه زیرساخت‌ها و توجه به حوزه نظامی، انتظامی و امنیتی تجلیل کرد.

کد خبر 682491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.