سرباند و سر شبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد/ توقیف اموال و دارایی‌های سرباند

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از ضربه سخت به بنیان‌های اقتصادی یکی از سرشبکه‌ها و سرباندهای قاچاق سوخت در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان هرمزگان، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: پیرو خبر دستگیری یک سر باند و سر شبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان توسط مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی، با هماهنگی دستگاه قضائی، شناسایی اموال و دارایی‌های این سرباند قاچاق که اقدام به کسب درآمد از راه قاچاق و تحصیل مال از راه نامشروع کرده بود، در دستور کار مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضائی و دادستان مرکز استان، کلیه دارایی‌های این سر شبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به گردش میلیاردی حساب‌های این قاچاقچی، خاطرنشان کرد: در بررسی از حساب‌های بانکی این سر باند قاچاق مشخص شد که او بیش از یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال گردش مالی در طول یک سال اخیر داشته که در حساب‌های اقوام درجه یک خود پس‌انداز می‌کرده است.

اسماعیلی با اشاره به شناسایی سایر اموال این سرباند، ادامه داد: تعداد ۱۳ دستگاه خودروی متعلق به سر باند، شناسایی و در سیستم نقل انتقالات راهور به صورت سیستمی توقیف و ۲ دستگاه ساختمان مسکونی از وی در بندرعباس و یک واحد لوکس در تهران شناسایی و کشف شد.

وی تاکید کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و سر شبکه‌ های قاچاق است که با امید به خداوند متعال و همکاری مرزنشینان به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

به گزارش ایمنا، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در حاشیه سفر به استان هرمزگان با بیان اینکه امسال سال سخت قاچاقچیان در هرمزگان و دیگر استان‌های کشور خواهد بود و عزم خودمان را در زمینه مبارزه همه جانبه با قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا و … جزم کرده‌ایم، از نیروهای انتظامی و مرزبانی مستقر در استان خواسته بود تا با هم افزایی همه دستگاه‌ها عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کنند.

کد خبر 682470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.