اورژانس خوزستان بیش از ۴ هزار مزاحمت‌ تلفنی داشته است

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان با اشاره به انجام ۱۱ هزار و ۱۶۶ ماموریت در یک‌ ماه گذشته، گفت: اورژانس خوزستان در مجموع ۲۷ هزار و ۸۰۳ تماس دریافتی داشته که ۴۰۲۶ مورد از آن‌ها مزاحمت‌های تلفنی بوده است.

عارف اصل‌شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اورژانس خوزستان از ابتدای مردادماه تاکنون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱ هزار و ۱۶۶ مأموریت امدادی داشته و خدمات پزشکی را به صورت حضوری به مراجعه کنندگان ارائه داده است.

وی افزود: این تعداد مأموریت در پی ۲۷ هزار و ۸۰۳ تماس دریافتی صورت گرفته و در بعضی موارد نیز با مشاوره‌های تلفنی سلامت حاصل شده است.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان ادامه داد: طی یک ماه گذشته سه هزار و ۶۳ مأموریت امدادی جاده‌ای انجام شد که به علت اضطرار صعب‌العبور بودن مسیر، هفت مورد پرواز صورت گرفت و چهار مورد امداد غرق شدگی در رودخانه‌ها انجام شد.

اصل‌شرهانی تصریح کرد: با توجه به اینکه اورژانس با سلامت شهروندان در ارتباط است و گاهی ثانیه‌ها برای حفظ جان افراد اهمیت پیدا می‌کند، انتظار می‌رود تماس‌های مزاحم نداشته باشیم در حالی که طی یک ماه گذشته چهار هزار و ۲۶ مزاحمت تلفنی داشته‌ایم.

کد خبر 682407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.