«عصر ورزش» میزبان شهروندان منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح «عصر ورزش» در این منطقه گفت: طی هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش، مدارسی در خایابان‌های نبوی‌منش، شهید حجازی، قدس، میرزا طاهر، خیابان بهشت، کهندژ و بزرگراه شهید خرازی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح «عصر ورزش» در منطقه ۹ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این طرح با هدف داشتن جامعه‌ای پرتحرک و پویا با اجرای طرح‌های ورزشی در راستای آمایش محیطی و عدالت اجتماعی کار ارزشمندی است که فرصتی را برای استفاده عموم مردم فراهم می‌آورد.

وی افزود: می‌توان با اعمال مدیریت و استفاده بهینه از امکانات و فضای فیزیکی مدارس به ارتقای شور و نشاط آحاد جامعه و پرورش و تکوین شخصیت شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان اهتمام ورزید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان هدف از اجرای این طرح را حفظ نشاط اجتماعی، بالندگی و بهبود سلامت روانی ساکنان محله‌ها و افزایش دسترسی محله‌محور به امکانات برای فعالیت فیزیکی و هیجانی در تمام گروه‌های سنی و افزایش سرانه ورزشی در اصفهان برشمرد و گفت: با اجرای این رویداد بزرگ در راستای ترویج شور و نشاط اجتماعی با محوریت انجام فعالیت‌های سالم ورزشی و نشاط‌آور شامل بازی‌های سنتی، دورهمی و تیمی، میزبان خانواده‌ها در زمین ورزش مدارس هستیم.

«عصر ورزش» میزبان شهروندان منطقه ۹ اصفهان

وی با بیان اینکه برنامه عصر ورزش روزهای زوج ویژه زنان و روزهای فرد ویژه مردان از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود، گفت: با اجرای این رویداد در مدارس، پاتوق امن، مثبت و خوبی از ورزش و تفریح در دل محلات برای عموم شهروندان فراهم شده است.

قاضی‌عسگر افزود: طی هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش، مدارس فنون و نرجس در خیابان نبوی‌منش، شهید اول و ۱۳ آبان در خیابان شهید حجازی، شهید اکبر نوری و جهانی در خیابان قدس، شهید واعظی و شاهد ظهور در خیابان میرزا طاهر، فرشته و کوشا در بزرگراه شهید خرازی، آزادگان در خیابان بهشت و باباشاهی در خیابان کهندژ برای طرح عصر ورزش در منطقه ۹ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 682380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.