بازگشت ۲۲ واحد راکد به چرخه تولید در سمنان

فرماندار سمنان گفت: تعداد ۲۲ واحد صددرصد راکد در شهرستان سمنان طی دو سال گذشته و با مدیریت جهادی استاندار سمنان به چرخه تولید بازگشته و حدود ۷۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد بهرامی امروز _ پنجشنبه دوم شهریورماه _ در آئین افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سه هزار شهید گلگلون کفن استان را گرامی می‌داریم و امیدواریم با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم، شرمنده خون شهدا نباشیم.

وی افزود: امروز و در آغازین روز هفته دولت ۱۴۰۲، حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال پروژه در دو بخش افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان سمنان آغاز خواهد شد.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم، امروز هیچ کارگری در شهرستان سمنان دغدغه‌ای در خصوص فرصت شغلی ندارد.

بهرامی تصریح کرد: تعداد ۲۲ واحد صد درصد راکد در شهرستان سمنان طی دو سال گذشته و با مدیریت جهادی استاندار سمنان به چرخه تولید بازگشته و حدود ۷۰۰ فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

به گزارش ایمنا، آئین آغازین برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان با ادای احترام به ساحت آستان مقدس و نورانی امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم (ع) و شهدای والامقام آرمیده در این مکان آغاز شد.

جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان و همچنین جمعی از اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

کد خبر 682344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.