سپاهان بدون فرصت گلزنی برنده شد / چمن ورزشگاه نقش‌جهان به خاک تبدیل شده است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم و از طرفی فرصت‌های خوبی هم داشتیم اما سپاهان با نصف موقعیت توانست بازی را برنده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زبیر نیک‌نفس پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سنگینی بود اما خوب بازی کردیم و موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم؛ از طرفی فرصت‌های خوبی هم داشتیم اما سپاهان با نصف موقعیت توانست بازی را برنده شود. در جریان بازی و هنگام اعلام پنالتی به‌سود سپاهان متوجه حرکت نشدم اما وقتی فیلم را دیدم فکر می‌کنم میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری را هُل داد و آن صحنه خطا بود.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم نیز روی حرکت مهرداد محمدی برای ما پنالتی گرفته نشد؛ در بازی‌هایی به این شکل که بین دو تیم بزرگ انجام می‌شود تک‌صحنه‌ها نتیجه را مشخص می‌کند و متأسفانه در تک صحنه‌ها چنین اتفاقی برای ما افتاد و بازی که حق‌مان نبود را باختیم. هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و همدیگر را آنالیز می‌کنند و راه‌های نفوذ را می‌بندند. سپاهان هم مانند بازی قبلی‌اش موقعیت آنچنانی نداشت.

هافبک تیم فوتبال استقلال با گلایه نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه نقش‌جهان خاطرنشان کرد: ورزشگاه نقش‌جهان همیشه چمن خوبی داشته اما نمی‌دانم چه مشکلی دارد که در این زمین راه رفتن هم سخت شده است چه برسد به اینکه بخواهید بازی کند. زیرا اصلاً چمنی نیست بلکه خاکی است و پستی و بلندی دارد. این زمین به هیچ وجه در حد این بازی نبود اما خیلی خوب و منطقی بازی کردیم. به تیم خوب سپاهان موقعیت ندادیم و فرصت هم داشتیم اما روی تک صحنه‌هایی که می‌توان در موردش بحث کرد، باختیم.

زبیر نیک‌نفس درباره اتفاقاتی که در نقل‌وانتقالات افتاد و تاثیر آن در نتیجه دیدار سپاهان و استقلال گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد؛ اگر سپاهان با موقعیت‌های زیاد استقلال را شکست می‌داد می‌شد این حرف را زد اما چنین چیزی نیست و با این حرف موافق نیستم. تازه هم هفته سوم است، ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و هنوز زود است در مورد مسائلی از قبیل شانس قهرمانی صحبت کنیم.

کد خبر 682334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.