از غیرت بچه‌ها برای پیروزی ممنونم / هراسی از همگروهی با الهلال و النصر نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: از تقابل با الهلال و النصر هراسی نداریم چرا که این اتفاق می‌افتد اما با دست بسته باید با تیم‌های پرهزینه بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نیازمند پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام هم‌تیمی‌هایم و کسانی که در هفته سختی که هم خودم و هم خانواده‌ام داشتیم در کنارمان بودند که باعث شد حضور و دلگرمی‌هایشان غم را برای من مقداری سبک‌تر کرد. از هواداران سپاهان، استقلال و بچه‌های تیم که برای شادی روح پدرم غیرت به‌خرج دادند و انشالله روحش شاد باشد.

وی درباره شرایط بازی افزود: چمن بازی از سطح بازی کاست و کیفیت دیدار هم چندان بالا نبود اما خداروشکر به‌هر نحوی بود سه‌امتیاز را کسب کردیم و انشالله بتوانیم روندمان را حفظ کنیم. گرد و خاک عجیبی در ابتدای بازی هوای ورزشگاه را فرا گرفته بود و چند نفر از بچه‌ها به سرفه افتاده بودند اما نمی‌دانم دلیل آن چه‌بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان راجع‌به آمار خیلی‌خوبی که تا اینجای لیگ به‌ثبت رسانده خاطرنشان کرد: آمار یک گل‌خورده در سه‌بازی نتیجه تلاش تیم است و از همین ابتدا تمام بچه‌ها یک‌دل و منسجم هستند؛ نسبت به سال گذشته بهتر و باتجربه‌تر شده‌ایم و می‌دانم امتیازات هفته‌های ابتدایی مهم‌تر است و امیدوارم همین روند را بتوانیم حفظ کنیم.

پیام نیازمند با گلایه در رابطه با ویدیویی که از وی بر سر مزار پدرش در فضای رسانه و مجازی منتشر شد گفت: باید به حریم خصوصی همدیگر احترام بگذاریم، آن ویدیویی که از من منتشر شد حریم خصوصی من و خانواده‌ام بود، ما هم مانند همه زمانی‌که عزیزمان را از دست می‌دهیم عزاداری می‌کنیم و نمی‌دانم آن ویدیو توسط چه‌کسی و با چه نیتی بیرون آمد اما امیدوارم روح پدرم شاد باشد و مابقی مسائل برایم بی‌ارزش است و از این پس هم هر کاری انجام دهم حول‌محور شادی روح پدرم است.

وی درخصوص هم‌گروهی سپاهان با تیم‌هایی همچون الهلال و النصر در لیگ‌قهرمانان آسیا تصریح کرد: هراسی نداریم چرا که قطعاً با یکی از تیم‌های پرستاره عربی هم‌گروه خواهیم شد و یک واقعیت است، آن‌ها روزبه‌روز درحال پیشرفت و هزینه‌های گزاف هستند اما در ایران دست ما بسته است و گویا هدف ضعیف‌شدن تیم‌های ایرانی است، در لیگ برتر شاید بتوان این را مدیریت کرد اما در عرصه بین‌المللی کارمان سخت است.

گلر طلایی‌پوشان در پایان عنوان کرد: باید به‌دنبال این باشیم که آبروریزی پیش نیاید. خصوصاً اینکه امسال قوانین عجیب‌وغریبی وضع شده که دست خیلی از تیم‌ها را برای ثبت قرارداد بسته و باشگاه‌هایی که در آسیا حضور دورند علاقه داشتند تیم‌شان را تقویت کنند اما این اتفاق نمی‌افتد و امیدوارم شرایط بهتر شود.

کد خبر 682328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.