پزشکان در صف مقدم دفاع از سلامت جامعه قرار دارند

شهردار سنندج گفت: پزشکان در صف مقدم دفاع از سلامت جامعه قرار دارند و در فرهنگ ناب اسلام ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه‌ای طبیب تا بدان اندازه والا و عظیم است که احیای جانی برابر با حیات همه جان‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی شامگاه _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در جریان بازدید از بیمارستان کوثر و تقدیر از جامعه پزشکان که به مناسبت روز پزشک و به همراه اعضای شورای شهر صورت گرفت، از روز پزشک به عنوان فرصتی مغتنم برای بازخوانی و بازنمایی تلاش کادر درمان و بهانه‌ای برای ادای احترام به این قشر نخبه و نجات‌گر نام برد و اظهار کرد: پزشکان همواره برای نجات جان انسان‌ها می‌کوشند و از جان و دل در مسیر خدمت به سلامتی جامعه مایه می‌گذارند.

وی تصریح کرد: جامعه سربلند پزشکی ایران یکی از جوامع پزشکی سرآمد و شناخته شده در جهان است که نه تنها نیازهای طیف عظیم جامعه ایرانی در زمینه بهداشت، درمان، سلامت و آموزش را تأمین می‌کند بلکه از سایر کشورهای دنیا نیز برای رفع نیازهای پزشکی خود به پزشکان توانمند ایرانی مراجعه می‌کنند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: امروز به واسطه وجود پزشکان متعهد، توانمند و همیشه در عرصه نیازی به پزشکان خارجی نداریم و بهترین سطح از خدمات درمانی و بهداشتی در کشور و استان ما ارائه می‌شود.

وی به نقش آفرینی کادر درمان در دوران پرخطر کرونا گریزی زد و با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای سلامت، گفت: پزشکان، کادر درمان و جهادگران سلامت در دوران کرونا با عشق و ایثار به مردم خدمت کردند و برگ زرینی دیگری به افتخارات ایران زمین اضافه کردند.

رشیدی افزود: مردم فرهنگی کردستان و بویژه شهر سنندج هرگز ایثارگری‌های کادر درمان را که با وجود تمام مشکلات و کمبودها در آن دوران سخت هرگز صحنه را ترک نکرده و در نجات جان بیماران از جان و دل مایه گذاشتند فراموش نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان در صف مقدم و سنگر دفاع از سلامت جامعه قرار دارند، اضافه کرد: کادر درمان و بویژه پزشکان نقش محوری و مهم در ارتقای سلامت جامعه دارند و تقدیر از تلاش‌های آنان را به نمایندگی از مردم شهر وظیفه می‌دانیم و این حضور نیز در همین راستا انجام گرفته است.

شهردار سنندج گفت: در فرهنگ ناب اسلام ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه‌ای طبیب تا بدان اندازه والا و عظیم است که احیای جانی برابر با حیات همه جان‌هاست.

پزشکان در صف مقدم دفاع از سلامت جامعه قرار دارند

وجود پزشکان همواره مایه آرامش جامعه بوده است

عزت رضایی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: وجود پزشکان همواره مایه آرامش جامعه بوده است و کادر درمان نقش مهمی در سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: اگرچه دوران کرونا خاطرات تلخ زیادی برای جامعه جهانی و کشور ما داشت اما ایثارگری‌های کادر پزشکی برای همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند و همواره قدردان تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما هستیم.

بابک قطبی، رئیس نظام پزشکی شهر سنندج هم در این دیدار گفت: تحولات و توسعه‌ای شهری که امروز در سنندج اتفاق افتاده بی‌نظیر و قابل قیاس با فعالیت هیچ دوره‌ای از شورا و شهرداری نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم به صورت ملموس توسعه شهری را شاهد هستند و حرکت‌های انجام گرفته در حوزه عمران شهری نوعی امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کرده است.

رئیس نظام پزشکی شهر سنندج تصریح کرد: روندی که طی یکی دو سال اخیر در اجرای پروژه‌های مختلف عمران شهری، فضای سبز، آسفالت و غیره در سنندج آغاز و دنبال می‌شود چهره شهر را کاملاً متفاوت کرده و این موضوع خشنودی و رضایتمندی جامعه را در سطح قابل توجهی بالا برده است.

به گزارش ایمنا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با اهدای گل این روز را به کادر پزشکی حاضر در بیمارستان کوثر تبریک و از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کردند.

آسفالت پارکینگ بیمارستان کوثر با توجه به درخواست رئیس بیمارستان هدیه دیگر شورای اسلامی شهر سنندج و شهردار به مناسبت روز پزشک به کادر درمانی این بیمارستان بود.

کد خبر 682305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.