زائران اربعین از موزه‌های سنندج به صورت رایگان بازدید کنند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج گفت: زائران اربعین حسینی می‌توانند در این ایام از موزه‌های سطح شهر سنندج از جمله موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد به‌صورت رایگان بازدید کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، امیر صادقی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند در این ایام از موزه‌های سطح شهر سنندج از جمله موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد به صورت رایگان بازدید کنند.

وی افزود: همزمان با آغاز تردد زائران اربعین حسینی از شهرستان سنندج به سمت مرز بین‌المللی باشماق مریوان و لزوم خدمات‌دهی مطلوب به مشتاقان کربلای معلی، نظارت مستمر بر کیفیت و نرخ تأسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مسافرتی شهرستان تشدید شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج گفت: همچنین در این ایام، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های مستقر در مجتمع‌های بین‌راهی و سفره‌خانه‌های سنتی نیز توسط کارشناسان این اداره مورد بازدید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمام ارگان‌های دولتی و به‌ویژه مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز سنندج آماده پذیرایی و خدمات‌دهی به زوار حسینی هستند، ابراز امیدواری کرد: با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها بتوانیم سفری ایمن و آسوده را برای زائران اربعین فراهم کنیم.

کد خبر 682291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.