پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اصفهان با شعار الی اصحاب الحسین (ع)

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد مردمی الی اصحاب الحسین (ع) از برپایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اصفهان با شعار الی اصحاب الحسین (ع) در روز اربعین حسینی خبر داد.

مهدی شعربافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی «جاماندگان اربعین حسینی» با عنوان «الی اصحاب الحسین» امسال نیز در روز اربعین در شهر شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد بزرگ محبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز اربعین به‌صورت خانوادگی و با پای پیاده از درب منازل، مساجد، حسینیه‌ها و… به سمت گلستان شهدا حرکت خواهند کرد؛ مسیرهای منتهی به گلستان شهدا از مبدأ چهارراه نورباران، میدان فیض و میدان آزادی محل برپایی مواکب جهت پذیرایی از زائران عزیز است.

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد مردمی الی اصحاب الحسین (ع) تصریح کرد: زمان پیاده‌روی مردمی از مبداء‌های سه‌گانه به سمت گلستان شهدا از طلوع آفتاب تا اذان ظهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مشتاقان خدمت به جاماندگان اربعین حسینی، جهت برپایی موکب‌های پذیرایی و فرهنگی می‌توانند به درگاه اینترنتی www.jamandehisf.ir مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: همچنین در روز اربعین در گلستان شهدا از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب، هر یک ساعت ویژه‌برنامه سخنرانی به همراه قرائت زیارت اربعین و مداحی در نظر گرفته شده است.

شعربافی تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم و تسهیلگری برای حضور مردم و برپایی مواکب در طول مسیرهای منتهی به گلستان شهدا از مهم‌ترین اقدامات ستاد مردمی الی اصحاب الحسین (علیه‌السلام) است.

کد خبر 682275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.