تبدیل وضعیت ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری گرگان در یک سال اخیر

شهردار گرگان از تبدیل وضعیت حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری مرکز استان در یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز- چهارشنبه یکم شهریورماه- در جلسه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر شهرداری گرگان با قدردانی از اعضای شورای شهر، اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته موضوع تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر مطابق با بند دال قانون بودجه مجلس در دستور کار قرار شهرداری گرگان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا در کمتر از یکسال اخیر حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تبدیل وضعیت شدند و شهرداری گرگان نخستین دستگاهی در استان است که برای این تعداد از پرسنل خود اقدام کرده است.

شهردار گرگان تصریح کرد: این ۳۰۰ نفر نیرو شامل ۹۳ نفر از نیروهای خدمات شهری، ۴۲ نفر از حوزه فضای سبز، ۲۲ نیروی نگهبان، ۲۰ راننده و ۱۳ نفر از محل جایگاه‌های سوخت هستند که در این مرحله تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه نگران پایمال شدن حقوق کارکنان شرکتی بودیم، تصریح کرد: به ازای هر میز و صندلی که در پشت آن قرار گرفته‌ایم، ۷۲ شهید خون داده‌اند، و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

سیدالنگی با تشکر از حمایت استانداری گلستان در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری گرگان، گفت: نمایندگان مجلس نیز در تصویب و اجرای این اقدام پیگیری بسیاری انجام دادند و احکام ۱۵۰ نفر در یک مرحله صادر شد.

وی تاکید کرد: سلامت کاری، شفافیت، صداقت و عملکرد صحیح کارکنان اهمیت بسزایی دارد.

کد خبر 682261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.