افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال در کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به افتتاح ۵۲۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان در هفته دولت، گفت: به همین مناسبت، عملیات اجرایی ۱۸۴ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۷۶ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی امروز _ چهارشنبه یکم شهریورماه_ در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به روزشمار هفته دولت از آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان و افتتاح ۹۵ پروژه با اعتبار ۲۵۸ میلیارد تومان توسط شهرداری‌های استان خبر داد و اظهار کرد: در هفته دولت و توسط زیرمجموعه دهیاری‌ها، ۱۲۱ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان افتتاح و ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: با اشاره به افتتاح ۵۲۲ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان در هفته دولت، گفت: به همین مناسبت، عملیات اجرایی ۱۸۴ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۷۶ میلیارد تومان آغاز خواهد شد و ۱۶۳ پروژه نیز با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی و حوزه اقتصادی است.

در ادامه نشست علی بیگ‌زاده، جانشین ستاد برگزاری هفته دولت هفته دولت خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از دوم شهریورماه آغاز می‌شود و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

وی از آغاز مراسم هفته دولت در سراسر استان کرمان در جوار گلزارهای شهدا خبر داد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کارمند، برپایی میز خدمت در مصلاهای نمازجمعه، سخنرانی استاندار و فرمانداران در خطبه‌های پیش از نماز جمعه از اهم برنامه‌های هفته دولت در کرمان است.

جانشین ستاد برگزاری هفته دولت هفته دولت با اشاره به برگزاری همایش روز قشر بسیج همزمان با سراسر کشور در کرمان، تصریح کرد: به همین مناسبت نشست شورای اداری با حضور یکی از مقامات کشوری برگزار و دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی می‌شوند.

بیگ‌زاده در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید باهنر در بیمارستان باهنر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی، برپایی نمایشگاه روایت پیشرفت در پارک مادر به منظور تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و جلسات ارتباط مردمی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در کرمان است.

کد خبر 682208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.