گران‌ترین بازیکن استقلال با انگیزه فراوان مقابل تیم اسبق

مهرداد محمدی که با یک میلیون و ۵۰۰ هزاریورو گران‌قیمت‌ترین بازیکن استقلال است، امشب در نقش‌جهان به‌دنبال گلزنی مقابل تیم اسبق خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد محمدی، مهاجم فعلی تیم فوتبال استقلال تهران چند سال قبل و پس از درخشش در ترکیب تیم فوتبال راه‌آهن شهرری در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات فصل شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نظر مستقیم عبدالله ویسی به سپاهان اصفهان پیوست.

مهرداد محمدی در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم که سپاهان نتایج سینوسی کسب می‌کرد و با رتبه‌های پنجمی و چهاردهمی فصل را تمام کرد، روزهای سختی را پشت سر گذاشت، اما در فصل هجدهم لیگ برتر با حضور امیر قلعه‌نویی، مهرداد محمدی در کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر توسط سپاهان یکی از شاخص‌ترین بازیکن این تیم بود.

در پایان همان فصل مهرداد محمدی عازم فوتبال پرتغال شد و اگرچه در تیم جدید خود در سال اول به دسته پائین‌تر فوتبال پرتغال سقوط کرد، اما این وینگر سرعتی و تکنیکی فوتبال ایران عملکرد خوبی داشت. ادامه مسیر مهرداد محمدی در قطر و تیم‌های السیلیه و الشحانیه دنبال شد و در نهایت پس از چهار سال دوری از فوتبال ایران، با پیراهن استقلال به لیگ برتر بازگشت.

مصاف سپاهان و استقلال حساس‌ترین دیدار هفته سوم مسابقات به شمار می‌رود که کسب سه امتیاز مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و با وجود تمام این هیجان و حساسیت، مهرداد محمدی که به‌طور قطع مورد تشویق هواداران سپاهان قرار خواهد گرفت و خاطرات سه فصل حضورش در اصفهان زنده خواهد شد، به‌دنبال موفقیت همراه با آبی‌ها خواهد بود.

مهرداد محمدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، از نظر وبگاه معتبر ترنسفرمارکت ارزشی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزاریورویی دارد و نه‌تنها گران‌قیمت‌ترین بازیکن آبی‌های پایتخت، بلکه گران‌قیمت‌ترین بازیکن کل دو تیم استقلال و سپاهان محسوب می‌شود و انتظارات زیادی در بازی امروز از وی می‌رود که مقابل تیم اسبق خود گلزنی کند.

کد خبر 682181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.