فعالیت ۸۲ گیت در دو پایانه چذابه و شلمچه برای تردد زائران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیرمقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: ۳۴ گیت در مرز چذابه و ۴۸ گیت در مرز شلمچه برای تردد زائران آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جولانژاد امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل راهداری برای انجام این مأموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان‌تر و آسان‌تری را به زائران ارائه خواهد داد.

وی افزود: با نزدیک شدن به پیاده‌روی اربعین حسینی، همه گیت‌های خروجی و ورودی در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به آماده‌سازی ۳۴ گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه خاطرنشان کرد: به‌طور کلی ۱۶ گیت ثابت و ۱۸ گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شده است و در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی استفاده می‌شوند.

جولانژاد با بیان اینکه در دو مرز خوزستان اقدامات خوب و مؤثری جهت سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، اضافه کرد: ۴۸ گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه آماده سازی شده است و هیچ‌گونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیرمقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، به تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.

کد خبر 682152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.