ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر با اجرای طرح‌های کشاورزی مصوب

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با اجرای طرح‌های کشاورزی مصوب، اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در نشست هم‌اندیشی با مدیریت شعب بانک تجارت استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: به‌منظور جذب منابع سرمایه‌گذاری با هدف تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه‌تمام، مساعدت بانک‌های عامل نیاز است.

وی افزود: برای طرح‌های کشاورزی اراضی شیب‌دار که مصوب شده و کددار است، از محل اعتبارات تملک دارایی ماده ۵۶ الحاق (۱) قانون مربوطه، باید اعتبارات جذب شود و برای اینکه طرح‌ها به بهره‌برداری برسد، همکاری بانک‌های عامل استان لازم است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های کشاورزی مصوب، زمینه اشتغال بیش از ۱۲ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

میری تصریح کرد: به منظور جذب منابع سرمایه‌گذاری در راستای تأمین اعتبار انتقال آب‌های کشاورزی در ۱۱ شهرستان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است تا با معاون بانک تجارت کشور جلسه‌ای برگزار شود و از طریق ماده ۵۶ الحاقیه (۱) تسهیلات و منابع، طرح‌ها تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: آئین کلنگ‌زنی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای حاشیه‌زاینده‌رود در روستای چلوان شهرستان سامان، مدتی قبل بر زمین زده شد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: این پروژه با طول شبکه و خطوط انتقال ۷۳۰۰ متر و با ظرفیت تصفیه‌خانه ۲۵۰ مترمکعب در شبانه‌روز اجرا خواهد شد.

کد خبر 682089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.