نشست هم‌اندیشی شهرهای مذهبی جهان اسلام برگزار شود

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی گفت: نشست هم‌اندیشی شهرهای مذهبی جهان اسلام شامل مدینه، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، دمشق، مشهد، شیراز و قم در راستای معرفی ظرفیت‌های شهر قم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمود احمدی‌میانجی امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعةالمصطفی با اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اجرای طرح‌های مختلف با نگاه عمیق را منشأ خیر دانست و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه فرصتی برای معرفی اقدامات، طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری قم برای گردشگران خارجی خواهد بود.

وی با بیان اینکه قم جایگاه جهانی و بین‌المللی دارد، افزود: انعکاس اقدامات شهرداری به نوعی جهاد تبیین و تمدن‌سازی است و این حجم فعالیت‌ها می‌تواند در ایجاد امیدآفرینی برخلاف پمپاژ ناعادلانه و به دور از انصاف و ناکارآمدی نظام توسط رسانه‌های بیگانه، مؤثر باشد.

مدیر مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی ادامه داد: انعکاس زوایای مختلف شهر به دیگران، نوعی صدقه جاریه است؛ چراکه نشان‌دهنده گوشه‌ای از کارآمدی و توانمندی انقلاب و از مصادیق جهاد تبیین است.

احمدی‌میانجی با تأکید بر اینکه اگر فعالیت‌ها تبیین نشود از شما طلبکار می‌شوند، گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های قم می‌توان، نشست هم‌اندیشی شهرهای مذهبی جهان اسلام شامل مدینه، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، دمشق، مشهد، شیراز و قم را برگزار کرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌هایی در حوزه بین‌الملل میان مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی و اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم امضا شد.

کد خبر 682058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.