آزادگان سند زنده‌ای از دوران دفاع‌ مقدس هستند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: آزادگان سند زنده‌ای از دوران دفاع‌ مقدس هستند که خالصانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران در میدان مبارزه با کشورهای استعماری، استبدادی و استعمارگر حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در دویست‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: خانواده‌های آزادگان سختی‌ها، رنج‌ها و مشکلات زیادی را در دوران اسارت این اُسوه‌های صبر و مقاومت تحمل کردند.

وی افزود: آزادگان سند زنده‌ای از دوران دفاع مقدس هستند که خالصانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران در میدان مبارزه با کشورهای استعماری، استبدادی و استعمارگر حضور پیدا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بازخوانی خاطره‌های آزادگان و انتقال آن به نسل جوان باعث می‌شود تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی همچنان با شکست مواجه و دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس و ناامید شود.

حیدری اضافه کرد: آزادگان در دوران اسارت با تحمل رنج دوری از وطن و خانواده توانستند زمینه سربلندی، عزت‌مندی، آبرومندی، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف فراهم کنند.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد نیز در این جلسه تاکید کرد: رسیدگی به امور ایثارگران دوران دفاع مقدس به‌ویژه آزادگان و خانواده‌های آن‌ها در مجموعه مدیریت شهری مورد توجه جدی قرار دارد.

وی اضافه کرد: آزادگان در دوران سخت اسارت خود در برابر انواع فشارها، شکنجه‌ها و مشکلات فراوان دیگر مقاومت کردند و در این مسیر قوی‌تر و مستحکم‌تر شدند.

شهردار شهرکرد گفت: آزادگان در دوران اسارت خود توانستند با رشادت، جان‌فشانی و ایستادگی در برابر دشمن بعثی مقاومت و از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند.

به گزارش ایمنا، در این نشست از نادر فاضل و ولی‌الله رضایی، از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس که جزو بازنشستگان شهرداری شهرکرد هستند، قدردانی شد.

کد خبر 682055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.