جلسه فرایند انتخاب شهردار بندرانزلی به تعویق افتاد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: جلسه فرایند انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر انزلی به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا به تعویق افتاد.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قرار بود، ساعت ۱۰ صبح امروز_ سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ جلسه فوق‌العاده و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با محوریت انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و فرایند انتخاب شهردار از میان سه نامزد تصدی شهرداری انزلی برگزار شود اما به دلیل غیبت سه عضو شورا جلسه به حد نصاب نرسید و به تعویق افتاد.

وی افزود: پیش از این نیز قرار بود، این جلسه ساعت ۱۶ روز یکشنبه هفته جاری برگزار شود، اما به دلیل غیبت سه عضو شورای اسلامی شهر، جلسه تشکیل نشد.

رئیس شورای شهر انزلی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون باید پنج تن از هفت عضو شورا در جلسه فوق‌العاده فرایند انتخاب شهردار حضور داشته باشند تا جلسه رسمی به حد نصاب برسد.

وی با بیان اینکه ترک و غیبت در جلسه از سوی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر توهین به شعور شهروندان است، تصریح کرد: امیدوارم دو غیبت متوالی سه عضو شورای اسلامی شهر انزلی موجه بوده باشد.

جعفری با تاکید بر اینکه شهردار انزلی باید نسبت به جایگاه و موقعیت ویژه‌ای که دارد، با حساسیت بیشتری توسط اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شود، افزود: دوره سرپرستی شهرداری انزلی در تاریخ دهم مهرماه جاری به پایان می‌رسد و اعضای شورای اسلامی شهر تا پیش از این تاریخ فرصت دارند شهردار جدید انزلی را انتخاب و به منظور استعلامات قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی کنند.

وی گفت: جلسه بعدی فوق‌العاده و علنی شورای اسلامی شهر انزلی با محوریت فرایند انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا، فردا ساعت ۱۶ عصر برگزار می‌شود و امیدواریم همه اعضای شورای شهر در این جلسه مهم حضور داشته باشند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 682021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.