شهر قم کانون قدرت جمهوری اسلامی است

وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم گفت: قم ویژگی‌هایی دارد که موجب هراس دشمن از این شهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز_ سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ در آئین تکریم و معارفه استاندار قم که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های مذهبی و هویتی شهر قم اظهار کرد: این ویژگی‌ها موجب شده دشمن از این شهر هراس داشته باشد.

وی با اشاره به برخی اتفاقات اخیر افزود: در بسیاری از مسائل دشمن دستگاه‌های تبلیغی خود را برای هجمه علیه شهر قم بسیج کرده است.

وزیر کشور یکی از مهم‌ترین رسالت‌های استاندار قم را توجه به ارزش‌های این شهر و ارتقای جایگاه آن دانست و گفت: توقع از قم این است که در ساختن تمدن اسلامی پیشگام بوده و پایگاه تولید فکر برای جهان اسلام باشد.

وی ویژگی استاندار جدید قم را داشتن توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: شهر قم به عنوان کانون قدرت جمهوری اسلامی باید از هرگونه آسیب حراست شود و به کار گماردن شخصی که ارزش‌های آشکار و نهان این شهر را درک و حفظ کند مسئله بسیار مهمی برای وزارت کشور بود.

شهر قم کانون قدرت جمهوری اسلامی است

تعیین تکلیف مترو، منوریل و فرودگاه

سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار سابق قم نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد خود در استان قم اظهار کرد: سه پروژه مهم مترو، منوریل و فرودگاه از ابتدا در دستور کار استانداری قم قرار گرفت.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه توانسته این سه پروژه را پس از گذشت بیش از یک دهه تعیین تکلیف کند، گفت: در حال حاضر کسی که کار را به عهده می‌گیرد تقریباً با مسیر روشنی درباره این پروژه‌ها رو به رو است.

شروع مدیریت مردم‌محور در قم

سید محمد آقامیری استاندار قم هم در این جلسه با بیان بخشی از برنامه‌های خود در استان قم اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات امروز در کشور تفکر جهادی است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات روز جامعه گفت: مردم قم مطمئن باشند که برای حل مشکلات به میان آنها خواهیم رفت و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا خواهیم شد.

کد خبر 682011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.