احساسات زیادی پشت دیدار سپاهان و استقلال است/ برنامه‌ام برای بازی فردا یک راز خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این بازی بزرگ و متفاوت همچون دربی و احساسات زیادی پشت آن است و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد که امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم و تماشاگران در ورزشگاه از بازی لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: دیدار فردا یک بازی خوب و مهم خواهد بود، به هواداران تیم فوتبال استقلال خوشامد می‌گویم، آن‌ها فقط یک بازی فوتبال را نمی‌بینند، اصفهان اماکن دیدنی زیادی برای دیدن دارد و البته امیدوارم بازی خوب و منصفانه‌ای باشد و مثالی برای جامعه باشیم.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان آکادمی و سورپرایز احتمالی‌اش افزود: معمولاً سوپرایزی ندارم و از داشته‌هایمان استفاده می‌کنیم، آکادمی در حال کار کردن است و ما می‌توانیم از بهترین بازیکنانی آکادمی که داریم، استفاده کنیم، سال قبل سال مهمی بود که آشنایی زیادی با بازیکنان آکادمی نداشتم اما امسال آشنایی بیشتری با آن‌ها دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنان باکیفیت بیشتری از آکادمی داریم، استفاده از بازیکن با سن پائین‌تر یا بالاتر این سوپرایز نیست، بازی با استقلال بازی با ارزش‌ها است و امیدوارم در آینده بتوانیم بازیکنان بیشتری از آکادمی داشته باشیم، بازیکنانی خوبی از آکادمی داریم که باید کیفیت خود را ارتقا دهند و امیدوارم در آینده بتوانیم از آن‌ها بیشتر استفاده کنیم.

ژوزه مورایس درباره اینکه چقدر احتمال می‌دهد سپاهان پس از برد رفت و برگشت مقابل استقلال در فصل گذشته، فردا هم این تیم را شکست دهد ادامه داد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، قطعاً می‌خواهیم ببریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازی فردا را ما برنده شویم؛ با این حال این بازی بزرگ و متفاوتی همچون دربی است. احساسات زیادی پشت بازی است و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد که امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم و تماشاگران در ورزشگاه از بازی لذت ببرند.

وی همچنین ادامه داد: امیدوارم بازی منصفانه و عادلانه‌ای باشد، اگر می‌توانستم آینده را پیش‌بینی کنم، نمی‌دانم چقدر انسان بزرگی بودم اما احتمالاً به افراد زیادی کمک می‌کردم و می‌خواستم اتفاقات خوب و بد را خبر دهم اما نمی‌توانم متأسفانه این کار را انجام دهم و نمی‌توانم جوابی داشته باشم.

سرمربی طلایی‌پوشان پایتخت در رابطه با شرایط روحی پیام نیازمند و احتمال بازی‌کردن وی گفت: اگر بازی وجود داشته باشد که قرار باشد، نیازمند بازی کند، این بازی است؛ نه به‌خاطر شرایط و حساسیت بازی، بلکه به‌خاطر شارژ احساساتی که شده است. هر بازیکنی در این شرایط قرار بگیرد از وی حمایت می‌کنم تا بازی کند و از بازی لذت ببرد و البته اگر پیام بگوید شرایط بازی را ندارد، بازهم از وی حمایت می‌کنم، احساسات من در مورد این بازی‌ها این‌گونه است.

مورایس در خصوص اینکه دوست دارد با چه تیم‌های پرستاره‌ای در لیگ‌قهرمانان آسیا همگروه شود خاطرنشان کرد: من خودم مربی این‌طور تیم‌ها بوده‌ام، آن‌ها تیم خوبی هستند و ما هم تیم خوبی هستیم، فکر می‌کنم اسم‌ها بازی نمی‌کنند؛ باورهای خودم را دارم و فکر می‌کنم شانس ما و آن‌ها برابر باشد. فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی کنیم و برای من‌هم هیچ فرقی نمی‌کند، با هر تیمی که قرار شد، بازی می‌کنیم و هر اتفاقی بیفتد، ممکن است در مرحله بعدی به تیم دیگری بازی کنیم اما کنجکاو هستم بدانم با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم.

وی در رابطه با برنامه‌اش برای استفاده از بازیکنان جانشین در خط‌میانی گفت: برنامه من یک راز است، خوشحالم که نمی‌توانیم این‌طور پیش برویم، این یک چالش است و باید با آن برخورد کنیم و با بازیکنانی که داریم، پیش برویم. تیم‌های دیگر بازیکنانی مانند نیمار و اوتاویو دارند و ما هم بازیکنان خودمان را داریم. بازیکنان جوان فرصت بازی دارند، برخی بازیکنان مصدوم هستند و یا کارت زرد و قرمز می‌گیرند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: اینکه چند بازیکن کلیدی نداریم دنیا به آخر نمی‌رسد و باید با بازیکنانی که داریم اعتماد کنیم، باید بازی کنیم و لذت ببریم، بازار نقل‌وانتقالات بسته نشده اما آروزی رفتن کسی یا آمدن کسی را ندارم و می‌خواهیم تیم را به بهترین شکل بسازیم.

کد خبر 682005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.