ورزشگاه یادگار امام با ۴۵ هزار هوادار آماده جدال تراکتور و شارجه + عکس

ورزشگاه یادگار امام شاهد حضور تبریزی‌های پرشور است تا تراکتور بتواند با غلبه‌ بر شارجه امارات به مرحله‌ گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و و الشارجه امارات از مرحله پلی‌آف فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا عصر امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

تا یک ساعت مانده به شروع بازی نزدیک به ۴۵ هزار نفر تماشاگر پرشور تبریزی از این بازی استقبال کردند تا حمایت و حضور خود را به رخ آسیا و جهان برسانند، همچنین داوران بازی از زمین بازی و تورهای دروازه و دیگر عوامل دخیل در بازی فوتبال دیدن کردند.

ورزشگاه یادگار امام با ۴۵ هزار هوادار آماده جدال تراکتور و شارجه + عکس

پاکو خمز برای این بازی حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، صفا هادی، گوستاوو، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، سعید کریم آذر و عارف آقاسی را به زمین می‌فرستد.

عادل الحوسنی، حسن صالح، شاهین عبدالرحمن، کایو لوکاس فرناندز، محمد عبدالباسط، میرالم پیانیچ، خالد الظنحانی، ماجد راشد، لوان پریرا، عثمان کامارا و کاستاس مانولاس نیز ۱۱ بازیکنی بودند که با نظر کاسمین اولاریو برای این بازی در ترکیب شارجه قرار گرفته‌اند.

کد خبر 681989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.