آغاز به‌ کار مرکز پایش تصویری در پایانه مرزی شلمچه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور پایش تصویری و ارائه گزارش‌های تحلیلی محورهای منتهی به مرز شلمچه، فعالیت مرکز پایش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این پایانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن کجباف امروز _سه‌شنبه، سی‌ویکم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز پایش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پایانه شلمچه با هدف رصد مسیر تردد زائران اربعین حسینی (ع)، میزان تردد ناوگان حمل و نقل عمومی، تفکیک خودروها و ناوگان وارد شده به مرز به وسیله دوربین‌های پلاک خوان در پایانه مرزی شلمچه افتتاح شد.

وی افزود: در این مرکز تصاویر ۱۳ دوربین محورهای منتهی به مرز شلمچه نمایش داده می‌شود، فعالیت این مرکز به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان با استفاده از بروزترین امکانات سخت‌افزاری شامل تصاویر زنده دوربین‌های نظارتی و پهپاد، اطلاعات تردد در مسیرهای منتهی به پایانه شلمچه را پایش خواهند کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اضافه کرد: با توجه به داده‌های دریافت شده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای در مرکز پایش راهداری و حمل و نقل پایانه شلمچه، می‌توان سفرهای اربعینی در این پایانه را مدیریت و در صورت بروز مشکلات ترافیکی، نسبت به ارائه راهکار برای رفع آن‌ها اقدام کرد.

کد خبر 681974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.