صدور سند مالکیت برای ۳ هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه‌های کردستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان از صدور سند مالکیت تک برگی برای سه هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، آرش آریانژاد در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: به منظور تثبیت مالکیت، اعمال حاکمیت بهتر و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده افراد سودجو و در راستای اجرایی کردن مفاد قانون جامع حدنگار، با پیگیری‌های ویژه حوزه حقوقی این شرکت برای سه هزار هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان، سند مالکیت تک برگی صادر و تحویل این شرکت شده است.

وی افزود: با اخذ سند مالکیت برای اراضی بستر مجاری آب‌های سطحی، با تثبیت مالکیت دولت به تولیت وزارت نیرو (شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان) هرگونه سوءاستفاده احتمالی برای تصرفات بستر و حریم منتفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به صدور اسناد مالکیت اراضی شرکت آب منطقه‌ای کردستان اشاره کرد و گفت: این شرکت برای اراضی حوضه سد قشلاق سنندج ۴۴ فقره سند، سد زیویه کامیاران ۶، سد امیرآباد کامیاران ۴، سد رمشت کامیاران ۴، سد سنگ سیاه قروه ۸، سد سورال دهگلان ۸ و سد گاران مریوان ۶ فقره سند صادر کرده و دو فقره اسناد مالکیت ساختمان‌های اداری شهرستان‌های قروه و دهگلان نیز صادر شده است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه قضائی و ثبت اسناد و املاک استان گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در اخذ و صدور این اسناد بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

کد خبر 681968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.