کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۸ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه هشت به مسجد خاتم‌الانبیا (ص) واقع در میدان جمهوری اسلامی رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _سه‌شنبه، سی‌ویکم مردادماه_ به دیدار اهالی منطقه هشت در مسجد خاتم الانبیا (ص) میدان جمهوری اسلامی رفتند.

تعداد ۷۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز توفیق یافتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه هشت در مسجد خاتم الانبیا (ص) حضور پیدا کنم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشم.

وی افزود: مراجعین بیشتر مشکلاتی در حوزه آسفالت معابر، ساخت‌وساز و استخدام داشتند که بر اساس بضاعت شهرداری تا آن‌جا که توانستیم نسبت به درخواست‌ها همراهی و همکاری کردیم و این دیدارها همچنان به صورت هفتگی با مردم ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم مهدی معنوی، شهردار منطقه هشت کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد خاتم الانبیا (ص) میدان جمهوری اسلامی حضور یافتند و با ۷۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود؛ درخواست‌های مردمی بیشتر در محل با دستور ویژه شهردار کرمانشاه و تعامل مدیران شهرداری باعث رضایت مراجعین شده است.

کد خبر 681951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.