نقش مهم شهرداری در امیدآفرینی عمومی

فرماندار قم گفت: اجرا و تسریع در پروژه‌های عمرانی می‌تواند در امیدآفرینی عمومی اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ذاکریان امروز _سه‌شنبه، سی‌ویکم مردادماه_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدآفرینی که در نتیجه تلاش دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری قم انجام می‌شود، در ارتقای مشارکت عمومی بسیار مؤثر است.

وی افزود: وقتی از شهرداری دور می‌شویم، متوجه خواهیم شد که چه کارهایی توسط این ارگان خدوم در شهر انجام می‌شود و اگر یک بخش از شهرداری به‌درستی کار خود را انجام ندهد، چه مشکلات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و … در شهر رخ خواهد داد.

فرماندار قم گفت: این اولین انتخاباتی است که با قانون جدید برگزار می‌شود و از این لحاظ حساسیت‌های مخصوص به خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات به سه موضوع سلامت، امنیت و مشارکت تأکید دارند، افزود: محور کاری دستگاه‌ها نیز باید همین سه موضوع باشد.

ذاکریان با بیان اینکه موضوعی که بسیار بر مشارکت مردم اثر دارد رضایتمندی است، اظهار کرد: شهرداری در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مجموعه بزرگ شهرداری و کارگران آن یک عامل بسیار مهم است، گفت: اینکه حقوق و دستمزد این مجموعه بزرگ به‌موقع پرداخت شده و حق و حقوق پیمانکاران درست اجرایی شود، اقدام بسیار مهمی است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه مسئله امیدآفرینی بسیار مهم است، تصریح کرد: اجرا و تسریع در پروژه‌های عمرانی می‌تواند در این موضوع اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری قم در مسئله برگزاری انتخابات به کمک دستگاه‌ها نیاز دارد، گفت: دو موضوع ماشین‌آلات و نیرو از مسائل مهمی است که شهرداری قم می‌تواند در آن به کمک فرایند برگزاری انتخابات بیاید.

کد خبر 681947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.