تدوین ۳۲۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر به مناسبت هفته دولت

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در هفته دولت گفت: در این هفته ۳۲۰ برنامه فرهنگی تدوین شده و در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری بوشهر، سیدعباس موسوی‌نژاد با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های مهمی تدوین شده است، اظهار کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در استان بوشهر ویژه هفته دولت تدارک دیده شده است.

وی از تدوین برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر در ایام هفته دولت خبر داد و افزود: ۳۲۰ برنامه فرهنگی ویژه ایام هفته دولت در استان بوشهر تدوین شده که بر اساس برنامه‌ریزی اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به برنامه‌های شاخص فرهنگی در هفته دولت ادامه داد: از جمله برنامه‌های هفته دولت افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی در مصلی بوشهر است که پنجم شهریورماه راه‌اندازی می‌شود و تمام دستگاه‌های دولتی و نهادها در آن مشارکت دارند.

وی از برگزاری یادواره شهدای دولت در مصلی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، همایش تجلیل کارمندان نمونه و همایش روایت دختران ایران در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

موسوی‌نژاد دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های متنوع در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های هفته دولت دانست و گفت: بخش قابل توجهی از طرح و زیرساخت‌های عمرانی با نگاه فرهنگی شامل، مدارس، مجتمع‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و کتابخانه در هفته دولت افتتاح می‌شود و این خدمت‌رسانی با همکاری مسئولان و مردم ادامه دارد.

کد خبر 681942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.