آغاز پویش شوق زیارت در راستای تامین هزینه‌های نیازمندان در راهپیمایی اربعین

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری از آغاز پویش شوق زیارت در راستای تامین هزینه‌های حضور نیازمندان در راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری، جاسم محمدی‌فارسانی با اشاره به خانواده‌های نیازمندی که به دلیل ناتوانی مالی از شرکت در راهپیمایی اربعین جا مانده‌اند، اظهار کرد: پویش شوق زیارت در راستای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند.

وی با تاکید بر حضور گسترده دوستداران امام حسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین افزود: خانواده‌های نیازمند که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران و دوستداران اهل‌بیت (ع) راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنا به دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را ندارند، می‌توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته ۶۴۰ مددجو به راهپیمایی اربعین اعزام شده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰۰ مددجو راهی اربعین شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* یا با شماره کارت بانکی ۴۰۱۲۵۰۰۳۹۹۷۹۶۰۳۷ نزد بانک ملی، کمک‌های مالی خود را به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 681940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.