ضدعفونی و گندزدایی ۲۰ هزار مترمربعی محل اسکان مواکب اصفهانی در کربلا

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی محل اسکان ۲۰ هزار مترمربعی مواکب اصفهانی در کربلای معلی با ۲۰ هزار لیتر آب ژاور برای حفظ سلامتی زائران حسینی خبر داد.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: اربعین حسینی از جمله ایام ویژه سال در کربلای معلی است که حجم حضور زائران حسینی از اقشار مختلف با سنین متعدد در این ایام بسیار قابل توجه و حماسه‌ساز است.

وی با بیان اینکه همواره حفظ سلامتی و تأمین امنیت جانی و جسمی همه زائران حسینی از جمله زائران اصفهانی در اولویت برنامه‌های ستاد اربعین شهرداری اصفهان است، افزود: در این راستا علاوه بر رفت‌و روب و شست‌وشوی کامل محل اسکان مواکب اصفهانی (کارخانه متروکه) توسط ۹۰ نفر کارگر شهرداری این کلان‌شهر، عملیات ضدعفونی و گندزدایی نیز برنامه‌ریزی شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: از ساعات ابتدایی امروز و با اتمام عملیات شست‌وشوی ۲۰ هزار مترمربع محوطه مسقف محل اسکان مواکب اصفهانی، عملیات ضدعفونی و گندزدایی این محوطه توسط ۵۰ کارگر شهرداری این کلان‌شهر با دو دستگاه خودرو مکانیزه ضدعفونی صورت می‌گیرد و سپس کل محل اسکان تحویل مواکب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شست‌و شو و نظافت معابر اصلی شهر کربلا منتهی به حرم مطهر، جمع‌آوری زباله محل اسکان مواکب اصفهانی، نظافت روزانه محوطه محل اسکان از دیگر وظایفی است که در روزهای آینده توسط کارگران خدمات شهری اصفهان انجام خواهد شد.

کد خبر 681868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.