رونق مشاغل قدیمی مادرید با کمپین‌های معرفی هوش مصنوعی

مادرید، پایتخت اسپانیا، از راه‌اندازی نخستین کمپین بازاریابی و معرفی مغازه‌های قدیمی در شهر برای رونق کسب‌وکارهای محلی خبر داد که ویدئوهای آن کاملاً توسط هوش مصنوعی (AI) تولید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر مادرید اسپانیا از سال ۲۰۰۶ سیاستی برای ترویج مشاغل کوچک میراث فرهنگی خود با نصب پلاک‌های اطلاعاتی در اماکن مختلف اجرا کرده است. این مشاغل شامل مغازه‌ها و رستوران‌های کوچک می‌شود که بیشتر آن‌ها بالای ۱۰۰ سال قدمت دارند. مکان‌هایی که این مشاغل در آن قرار گرفته‌اند نیز همه صاحب جذابیت و هویتی منحصربه‌فرد و ارزشمند است. این مغازه‌ها در واقع نوعی مکان تاریخی نمادین و همچنین هویت مادرید محسوب می‌شوند

شورا همچنین ایده معرفی کسب‌وکارهای کوچک را به وسیله تابلوهای خیابانی مطرح کرده است که توجه مردم محلی و گردشگران را به خود جلب می‌کند. ابتکار دیگر قرار دادن کدهای QR مربوط به این مشاغل در ایستگاه‌های اتوبوس بوده است. اسکن این کدها کاربران را به وب‌سایتی هدایت می‌کند که اطلاعات فراوانی در مورد بافت تجاری و خدماتی پایتخت اسپانیا ارائه می‌دهد.

رونق مشاغل قدیمی مادرید با کمپین‌های معرفی هوش مصنوعی

این نهاد در حال حاضر ۸۴۸ تابلو و پلاک در نقاط مختلف مرکز تاریخی شهر نصب کرده و در جدیدترین اقدام خود اعلام کرده است که نخستین کمپین بازاریابی و معرفی خود را با ویدئوهایی که به‌طور کامل توسط هوش مصنوعی تولید شده است، راه‌اندازی خواهد کرد. این پروژه نخستین پروژه از نوع خود در تاریخ پایتخت اسپانیا است که به کمک سیستم‌های دیجیتالی، هوشمندتر می‌شود.

در راستای راه‌اندازی این کمپین تحت عنوان «بیش از صد سال در حال تکامل با هم»، ابزار هوشمند دیجیتال هوش مصنوعی چهار ویدئو تولید کرده است که سیر تحول سبک‌های مد را طی ۱۰۰ سال گذشته نشان می‌دهد و شامل تصاویری از چگونگی تکامل سبک زندگی و نحوه لباس پوشیدن شهروندان در طول یک قرن گذشته است. این تصاویر نمایه‌های متفاوتی از زنان و صاحبان و مشتریان مؤسسات و رستوران‌های صد ساله را نشان می‌دهد.

مادرید در حال حاضر تنها پیش‌نمایش‌های کوتاهی از این ویدئوها را منتشر کرده و اطمینان داده است که کمپین به‌زودی با نمایش کامل ویدئوها راه‌اندازی خواهد شد.

رونق مشاغل قدیمی مادرید با کمپین‌های معرفی هوش مصنوعی

کد خبر 681862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.