شورای ششم جنبه‌های علمی و مطالعاتی پروژه‌ها را پیگیری می‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای ششم با شعار انجام امور اصولی کار خود را آغاز کرده است و بنا دارد با تاکید و پیگیری جنبه‌های علمی و مطالعاتی پروژه‌ها را پیگیری کند.

سیدمحمدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره اهداف شورای شهر بندرعباس در سال سوم، اظهار کرد: این شورا با هدف تعالی شهری، گسترش ارتباط مردم با مسئولان و هم‌افزایی توان مدیریت شهری قصد دارد به لحاظ ساختاری نسبت به انتخاب مشاوران فعال اقدام کند تا اقداماتی که قرار است برای مردم باشد را با کمک مردم به سرانجام برساند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر بندرعباس با دوری از سیاست‌زدگی بنا دارد با صیانت از مجموعه شهرداری و شورا فرایندهای مورد نیاز برای تعالی شهری را دنبال کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: شورای ششم با شعار انجام امور اصولی کار خود را آغاز کرده است و بنا دارد با تاکید و پیگیری جنبه‌های علمی و مطالعاتی پروژه‌ها را پیگیری کند؛ تلاش داریم با این نگاه و به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ناشی از محاسبات نادقیق از کارهای تکراری و پرهزینه جلوگیری کند و توجه ویژه به ساختارمند کردن خدمات شهری داشته باشد.

موسوی گفت: شامگاه گذشته طی جلسه‌ای از سوی فرمانداری بندرعباس، هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برای سال سوم انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا، مصیب نظری با شش رأی به عنوان رئیس شورای شهر بندرعباس، یعقوب دبیری‌نژاد با شش رأی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، سیدمحمدرضا موسوی با شش رأی به عنوان منشی اول و حجت الاسلام عبدالرضا حیدری با شش رأی به عنوان منشی دوم و خزانه دار انتخاب شدند. همچنین سیدمحمدرضا موسوی با ۱۰ رأی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.

کد خبر 681831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.