برخورد قاطع در انتظار مجرمان فضای مجازی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی به‌طور مداوم توسط پلیس فتای استان کرمانشاه رصد و پایش می‌شود تا افراد مجرمی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را به مخاطره می‌اندازند یا به افراد توهین می‌کنند، تحت پیگرد قرار گیرند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی به‌طور مداوم توسط پلیس فتا و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه رصد و پایش می‌شود و افراد مجرمی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را به مخاطره بیندازند و باعث تشویش اذهان عمومی شوند یا به افراد توهین کنند به عنوان جرم مشهود تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

وی افزود: جرایم در فضای مجازی اگر جنبه عمومی داشته باشد جرم مشهود است و توسط پلیس رصد می‌شود و با همکاری دستگاه قضائی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر در بستر فضای مجازی به افراد توهین شود، می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا شکایت خود را ارائه کنند و به‌طور قطع با این مجرمان برخوردی سخت و قاطع خواهد شد.

سردار حاجیان تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای از افرادی که خود را سلبریتی یا بلاگر می‌نامند، جریان‌سازی کنند، فضای مجازی را برای مردم ناامن یا علیه افراد اقدام کنند، در هر دو صورت این اقدامات موجبات تشویش اذهان عمومی می‌شود و هر مسئله‌ای که باعث تشویش اذهان عمومی شود، جرم است و مشهود تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته امنیت روانی آن‌ها در اولویت پلیس است، گفت: پلیس با هر جرمی و تحت هر عنوانی در فضای مجازی با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند و برابر قانون و مقررات خاطی و مجرم تحت تعقیب و دستگیری قرار می‌گیرد و صفحات مجازی آن‌ها نیز مسدود می‌شود.

کد خبر 681801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.