مدافع آرسنال جایگزین میلیتائو در رئال‌مادرید

رئال مادرید در نظر دارد برای به خدمت گرفتن گابریل از آرسنال، به عنوان جایگزین ادر میلیتائو مصدوم، اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه دیلی میل گزارش می‌دهد که رئال در نظر دارد گابریل را جذب کند زیرا به دنبال یافتن جایگزینی برای میلیتائو مصدوم است که پس از پارگی رباط صلیبی قدامی در بازی ابتدایی فصل باشگاه، نیاز به جراحی دارد. نام گابریل همچنین با انتقال احتمالی به عربستان سعودی مرتبط شده است.

این مرد برزیلی در هیچ یک از دو بازی ابتدایی فصل آرسنال فیکس نبوده، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که او به قراردادش با توپچی‌ها برای فصل ۲۰۲۳/۲۴ متعهد است، زیرا به رقابت برای کسب جایگاه فیکس در ترکیب اصلی میکل آرتتا ادامه می‌دهد. بعید است که باشگاه لندنی برای فروش ستاره‌اش تحت فشار باشد، زیرا گابریل تا سال ۲۰۲۷ با سران ورزشگاه امارات قرارداد دارد.

این بازیکن ۲۵ ساله از سال ۲۰۲۰ در جمع توپچی‌ها حضور داشته و در مجموع ۱۲۰ بازی برای این باشگاه انجام داده، اگرچه او هنوز برای برزیل بازی نکرده است. باید دید که آیا رئال قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای جذب او تلاش خواهد کرد یا خیر.

رئال به طور رسمی علاقه خود را به گابریل نشان نداده است، بنابراین او احتمالاً برای بازی بعدی توپچی‌ها، برابر فولام، در دسترس خواهد بود.

کد خبر 681782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.