فعالیت‌های عمرانی در نایسر سنندج رضایت‌بخش نیست

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با توجه به مساحت و جمعیت ناحیه منفصل شهری نایسر، فعالیت عمرانی شهرداری در این ناحیه به هیچ‌وجه رضایت‌بخش نیست و با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل عمرانی، پروژه‌های نیمه‌تمام باید هرچه زودتر خاتمه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالار علی‌ویسی صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ در بازدید از محلات و نقاط مختلف ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج به همراه سایر اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: بسیاری از مشکلات از جمله ساماندهی معابر مواصلاتی مدارس، آسفالت معابر اصلی درون محله‌ای، روکش آسفالت‌های خیابان اصلی و احیای فضای سبز باید در اولویت کار شهرداری سنندج در ناحیه نایسر قرار گیرد.

وی با ابراز تأسف از نبود یک متر پیاده‌راه استاندارد، پاکیزه و درخور مردم نایسر افزود: سیستم مستهلک دفع فاضلاب در سطح بعضی محلات، جانمایی نامناسب تیرهای روشنایی برق در معابر و محلات و کمبود فشار آب خانگی از بسیاری مشکلات این ناحیه است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: با توجه به مساحت و جمعیت ناحیه منفصل شهری نایسر، فعالیت عمرانی شهرداری در این ناحیه به هیچ‌وجه رضایت‌بخش نیست و با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل عمرانی، پروژه‌های نیمه‌تمام هرچه زودتر باید خاتمه پیدا کند.

علی‌ویسی با بیان اینکه کم‌کاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در ناحیه نایسر بسیار مشهود است، تاکید کرد: مردم این ناحیه و دیگر مناطق کم‌برخوردار سنندج، شایسته بهترین خدمات و امکانات رفاهی، عمرانی و خدماتی هستند و از متولیان امر و مسئولان شهرستانی و استانی درخواست همکاری عاجل و هرچه بیشتر را داریم.

به گزارش ایمنا، ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج ابتدا روستا بود و توسط دهیاری اداره می‌شد، اما از سال ۱۳۸۹ در آن شهرداری تأسیس شد و در حال حاضر جمعیت آن در حد یک شهر است و از ۷۰ هزار نفر بیشتر تخمین زده می‌شود.

کد خبر 681757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.